استوپ شیشیه سکوریت

استوپ شیشه سکوریت

اگر بخواهیم به صورت عامیانه توضیح دهیم، منظور از استوپ شیشه سکوریت جزو یراق الاتی از شیشه سکوریت است که درب شیشه‌ای هنگام نصب و اجرا روی آن قرار می گیرد از استوپ شیشه سکوریت جهت باز و بسته شدن آسان ، نرم و ایمن درب ها استفاده می شوم.

استوپ شیشه سکوریت

در این مطلب می خواهیم به استوپ شیشه سکوریت بپردازیم اما ابتدا باید با استوپ آشنا شویم. استوپ دستگاهی است که درب شیشه سکوریت بر روی آن سوار می‌شود و امکان باز و بسته شدن سهل، نرم و ایمن درب ها را فراهم می‌آورد. استوپ ها برای درب های 70 تا 130 سانت تعبیه شده‌اند و داخل استوپ ها با یک روغن مخصوص پر می‌شود تا سرما و گرما بر روی حرکت روان درب تاثیری نداشته باشد.

در گذشته استوپ ها موجب شکسته شدن لولاها می‌شدند اما امروزه این مشکل با ایجاد یک کله گی استاندارد بر روی استوپ ها کاملا برطرف شده است. در مکان هایی که قابل شسشتو می‌باشد بهتر است داخل استوپ را از گریس یا پارافین پر کرد تا نفوذ آب موجب زنگ زدگی واشرهای داخل استوپ نشود. استوپ توکار دارای دوشیر است که قابلیت تنظیم سرعت اولیه و ثانویه را برای کاربر ایجاد می‌نماید.

قیمت استوپ شیشه سکوریت
فروش استوپ شیشه سکوریت

استوپ توکار درب شیشه ای

اواین مدل از استوپ شیشه سکوریت ، استوپ توکار شیشه سکوریت می باشد که در واقع از استوپ شیشه سکوریت تووکار برای درب هایی که تردد در آن مکان زیاد انجام می گیرد استفاده می شود .در مکان هایی که میزان رطوبت هوا بالاست یا درب به طور دائم در برابر شستشو قرار می گیرد، داخل استوپ را به وسیله ی پارافین و یا گریس پر می کنند تا از نفوذ آب به داخل استوپ جلوگیری شود.

در غیر این صورت نفوذ آب باعث زنگ خوردگی واشرهای داخل استوپ می شود و در نتیجه استوپ کارایی خود را از دست می دهد و باید یا تعمیر و یا تعویض شود .برای نصب این مدل استوپ ها بر روی شیشه نیاز به جاسازی بر روی زمین می باشد، به طوری که در مکان نصب به ابعاد قوطی استوپ در زمین برش داده شده، قوطی آن در زمین قرار گرفته و بعد استوپ در داخل قوطی جاسازی می گردد.

استوپ روکار شیشه سکوریت

مدل بعدی از استوپ، استوپ روکار شیشه سکوریت می باشد که در واقع در زمانی که نیازی به استفاده از استوپ توو کار به هر دلیلی نداریم از این استوپ شیشه سکوریت میتوانیم بدون نیاز به جاسازی و کنده کاری در کف زمین استفاده کرد.از این نوع استوپ بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که امکان حفر زمین و کندن آن وجود ندارد و مستقیما بر روی درب نصب می شوند.استوپ روکار شیشه سکوریت در دو نوع استوپ روکار سنگین و سبک موجود است که بسته به میزان ابعاد درب و وزن آن و نحوه ی باز و بسته شدن درب انتخاب می گردد. شیشه های دودبند و پارتیشن های شیشه ای از مناسب ترین گزینه ها برای نصب استوپ روکار شناخته می شوند.

تنظیم و تعمیر استوپ درب شیشه ای سکوریت

تعمیر و تنظیم استوپ شیشه سکوریت در منزل توسط خود شخص دارای محدودیت هایی است که تنها با روغن کاری ساده برطرف می شود. همانطور که می دانیم تنظیم استوپ شیشه سکوریت، یک کار تخصصی می باشد و نیاز به تجربه و مهارت دارد که بهتر است توسط افراد خبره در این کار و دارای تخصص انجام شود.با استفاده از چند روش ساده می توان عمر درب شیشه ای را افزایش دهیم و بدون صرف هزینه های بسیار در زمینه رگلاژ یا تعمیر و تنظیم استوپ شیشه سکوریت می توانیم از درب شیشه سکوریت استفاده کنیم.

روش تنظیم استوپ شیشه سکوریت

ساده ترین روش برای تعمیر و تنظیم استوپ شیشه سکوریت این است که می توانید مقداری گریس یا پارافین را داخل استوپ پر کنید زیرا روغن کاری استوپ باعث روان شدن استوپ شیشه سکوریت خواهد شد .مورد بعدی که در مراقبت و نگهداری از درب شیشه ای باید به آن توجه شود و عمر استوپ شیشه سکوریت را افزایش می دهد، مراقبت از استوپ شیشه سکوریت در زمان شستشوی انواع درب شیشه ای است و نکته ای که در این جا مورد اهمیت می باشد این نکته می باشد که که آب به داخل استوپ درب شیشه ای نفوذ نکند زیرا با این کار دیگر نیاز به تعمیر و تنظیم استوپ شیشه سکوریت نخواهد بود و عمر درب شیشه ای افزایش پیدا می کند.

استوپ شیشه سکوریت
استوپ شیشه سکوریت
  • محل نصب: داخل زمین و زیر لولای 101 شیشه سکوریت
  • آلیاژ: چد با روکش استیل
  • وزن: 6.5 کیلوگرم

گروه صنعتی یاشیل در علاوه بر فروش به مصرف کننده‌های گرامی فروش خود را گسترده کرده و به همکاران گرامی نیز فروش عمده ای دارد. یراق آلات شیشه سکوریت را میتوانید با شرکت تماس و از قیمت روز اطلاع یافته و سفارش خود را انجام دهید.

1 دیدگاه دربارهٔ «استوپ شیشه سکوریت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×