درب اتوماتیک | انواع و قیمت و مشخصات

فروش درب اتوماتیک
قیمت درب اتوماتیک
خرید درب اتوماتیک
انواع درب اتوماتیک

در دنیای امروزه گسترش تکنولوژی و نفوذ آن به همه بخش‌های زندگی باعث شده است که حتی کوچکترین کارهایی که انجام می‌دهیم به راحتی آب خوردن انجام شود. یکی از این موارد باز و بسته کردن درب‌ است که از حدود دهه 60 میلادی در آمریکا با جایگزین شدن درب اتوماتیک به جای درب‌های قدیمی کار را برای افراد آسان کرده است چند سالی هم می‌شود که استفاده از این نوع درب‌ها در ایران رواج پیدا کرده است.

استفاده از درب اتوماتیک به خصوص در اماکن عمومی به یکی از ملزومات ساختمان‌ها تبدیل شده است. علاوه بر اماکن پرتردد استفاده از درب‌های اتوماتیک برای ساختمان‌های مسکونی نیز روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله به طور کامل شما را در زمینه خرید درب اتوماتیک راهنمایی کنیم.

 انواع درب اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک با توجه به اینکه در کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین شکل ظاهری و کارکرد آن‌ها به انواع زیر دسته‌بندی ‌می‌شوند.

با ما در مجموعه یاشیل در همراه باشید تا به شما مزایا و ویژگی‌های انواع درب اتوماتیک برقی و قیمت گذاری آن آشنا شوید.

درب اتوماتیک شیشه ای

این نوع درب اتوماتیک را بیشتر در اماکن تجاری و اداری و یا بیمارستان‌ها استفاده می‌کنند. البته استفاده از آن در اماکن مسکونی مانند درب ورودی لابی ساختمان‌ها نیز رواج دارد. این نوع درب از یک فریم و یک شیشه سکوریت و مقاوم و موتوری جهت باز و بسته کردن درب‌ها تشکیل شده است.

استفاده از در اتوماتیک شیشه ای علاوه بر آسایش و راحتی که در عبور و مرور برای افراد پدید می‌آورد، باعث زیباسازی فضا نیز می‌شود. همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایی و یا سرمایی داخل محیط یکی از بهترین مزیت‌های این نوع درب‌هاست.

درب اتوماتیک شیشه ای بر اساس نوع فریم و شیشه‌ای که در ساخت آن به کار می‌رود و همچنین بر اساس نوع کارکرد آن به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. درب شیشه ای اتوماتیک کشویی، درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی، در اتوماتیک شیشه ای گردان، در اتوماتیک شیشه ای لولایی ، در اتوماتیک زاویه دار(مثلثی) و در اتوماتیک تاشو از انواع در اتوماتیک شیشه ای است. در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام از این مدل‌‌ها می‌دهیم. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک شیشه ای کلیک نمایید.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک کشویی

این مدل یکی از ساده ترین مدل‌های در اتوماتیک است و به دلیل همین سادگی و سهولت نصب آن و همچنین زیبایی که دارد استفاده از آن برای اماکن مختلف بسیار رایج است. هر کدام از لت های این درب درون یک ریل به صورت رفت و برگشتی باز و بسته می‌شود و در قسمت تنظیمات آن سرعت باز و بسته شدن آن قابل تنظیم است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک کشویی کلیک نمایید.

انواع درب اتوماتیک

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی کارکردی شبیه به درب کشویی اتوماتیک دارد. تنها تفاوتی که این درب دارد این است که این نوع درب اتوماتیک به صورت چهار یا شش لت ساخته می‌شود و هر لت بر روی لت دیگر و در نهایت بر روی لت ثابت جمع می‌شود و همین امر باعث می‌شود که فضای بیشتری بری عبور و مرور فراهم شود. استفاده از این نوع درب برای مکان های که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک تلسکوپی کلیک نمایید.

فروش درب اتوماتیک

درب اتوماتیک گردان

این نوع درب به دلیل شکل خاصی که دارد و همچنین زیبایی که به محیط می‌بخشد بیشتر در اماکن لوکس مانند لابی هتل‌ها و یا برج‌های مسکونی استفاده می‌شود. این نوع درب یکی از انواع بسیار گران و زیبای درب‌های اتوماتیک است. این نوع در اتوماتیک به شکل دو باله، سه باله و یا چهار باله ساخته می‌شود.

بسته به این که برای چه مکانی می‌خواهید از این نوع درب اتوماتیک استفاده کنید، می‌توانید از یکی از انواع آن استفاده کنید. توجه فرمایید برای مکان‌هایی که نیاز به فضای بیشتری است بهتر اسن از نوع دو باله آن استفاده کنید. برای مثال در هتل‌ها به دلیل اینکه مسافران معمولا چمدان و وسایل زیادی همراه خود دارد به فضای بیشتری برای عبور و مرور نیاز است و استفاده از درب چهار باله چون که فضای کوچکی برای عبور و مرور دارد، توصیه نمی‌شود. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک گردان کلیک نمایید.

قیمت درب اتوماتیک

عملکرد درب اتوماتیک 

عملکرد این درب‌ها بسیار ساده و موثر است. زمانی که فرد به نزدیکی آن می‌رسد، سنسورها حرکت او را تشخیص می‌دهند و اطلاعات به کنترل‌های الکترونیکی منتقل می‌شود تا موتورها فعال شده و درب به صورت خودکار باز شود. همچنین این درب‌ها معمولاً دارای ویژگی‌های امنیتی هستند که در صورت شناسایی هرگونه موانع یا فشار غیرمعمول، عملکرد
آنها متوقف می‌شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود. از طریق استفاده از تکنولوژی مدرن، درب‌های اتوماتیک به راحتی قابل نصب و استفاده هستند و به افزایش امنیت، راحتی و جلب توجه در مکان‌های مختلف کمک می‌کنند.

درب اتوماتیک

شرکت یاشیل دُر با ارائه قیمت منصفانه و رقابتی و کیفیتی متفاوت توانسته در طول دو دهه فعالیت خود رضایت 100 درصدی تمامی مشتریان خود کسب کند. یاشیل دُر علاوه بر اجرای انواع درب اتوماتیک ، یراق آلات و اتصالات این نوع درب های مدرن را تولید ، عرضه و همچنین به خارج از ایران نیز صادر می کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه اجرای درب اتوماتیک و همچنین خرید اتصالات و یراق آلات درب اتوماتیک با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور یک سیستم درب هوشمند است که به صورت خودکار باز و بسته می‌شود. این درب‌ها معمولاً از جنس فلزی یا شیشه ساخته می‌شوند و با استفاده از موتورهای الکتریکی و سنسورها کنترل می‌شوند. درب اتوماتیک آسانسور باعث تسهیل ورود و خروج افراد به و از آسانسور می‌شود و همچنین ایمنی و بهره‌وری در استفاده از آسانسور را افزایش می‌دهد. این درب ها در آسانسورهای مدرن کاربرد دارند و مزایای متعددی نسبت به درب های لولایی دستی دارند. درب های اتوماتیک آسانسور از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند:

  • بدنه درب: بدنه درب معمولاً از ورقه های فلزی ساخته شده است و شامل قاب، لنگه ها و لولاها است.
  • سیستم مکانیکی و کنترلی: این سیستم شامل موتورهای الکتریکی، سنسورها و مدارهای کنترلی است که وظیفه باز و بسته کردن درب را بر عهده دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد درب اتوماتیک آسانسور کلیک کنید.

درب اتوماتیک گرد 

درب اتوماتیک گرد، نوعی درب است که به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود. این درب‌ها معمولاً در محل‌های عمومی، ساختمان‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌های پرتردد استفاده می‌شوند. علاوه بر آسانی استفاده، درب اتوماتیک گرد همچنین به دلیل قابلیت کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد، افزایش امنیت را نیز به همراه دارد.

درب اتوماتیک گرد دارای ویژگی‌های زیر است:

1. عملکرد خودکار: درب اتوماتیک گرد به صورت خودکار باز و بسته می‌شود. این به معنای عدم نیاز به دستی کردن درب برای باز و بسته کردن آن است.

2. سهولت استفاده: درب اتوماتیک گرد به صورت خودکار باز و بسته می‌شود، بنابراین کاربران نیازی به فشار دادن یا جابجا کردن درب ندارند. این ویژگی سبب سهولت استفاده و تسهیل در تردد می‌شود.

3. امنیت: درب اتوماتیک گرد معمولاً دارای سامانه‌های امنیتی مانند حسگر حضور، قفل الکترونیکی و دوربین مداربسته است. این سامانه‌ها سطح امنیت را بالا برده و جلوگیری از نفوذ غیرمجاز را تسهيل می‌کنند. برای مشاهده بیشتر و نصب درب اتوماتیک گرد کلیک نمایید.

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک لولایی

درب اتوماتیک لولایی از نظر ظاهری شبیه به درب‌های سنتی است که به صورت دستی باز و بسته می‌شود. البته این نوع درب به دلیل موتوری که بر روی آن تعبیه شده است به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود. از انواع درب اتوماتیک شیشه ای لولایی موجود در بازار می‌توان به نوع یک لنگه و دو لنگه اشاره کرد. استفاده از این نوع درب در اماکنی که فضای کافی برای نصب درب کشویی ندارد بسیار مناسب است.

درب اتوماتیک زاویه دار(مثلثی)

شکل ظاهری این نوع درب به گونه‌ای است که در قسمت‌های زاویه دار ساختمان تعبیه می‌شود. مزیت این نوع طراحی برای ساختمان‌هایی با معماری خاص و یا ساختمان‌های کوچکی که فضای کافی برای نصب درب کشویی و یا سایر درب‌های اتوماتیک ندارد بسیار زیاد است.

درب اتوماتیک تاشو

برای توصیف این نوع درب اتوماتیک ما از شما می‌خواهیم که درب اتوبوس‌ها را به یاد بیاورید. درب اتوماتیک تاشو، کارکردی شبیه به درب‌های اتوبوس دارد و همین ویژگی که لت ها روی هم تا می‌شوند برای مکان‌هایی که فضای کوچکی دارند ولی در عین حال فضای زیادی برای عبور مرور نیاز دارند بسیار کاربردی است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک تاشو کلیک نمایید.

درب اتوماتیک پارکینگ

نوع دیگری از درب‌های اتوماتیک که برای پارکینگ استفاده می‌شود و علاوه بر زیبایی که به ساختمان می‌بخشد، امنیت بالایی برای مکان فراهم می‌کند. این نوع درب‌ها در انواع متفاوتی در بازار وجود دارد که بسته به نیاز هر مکانی می‌توانید هر کدام از این درب‌ها را تهیه کنید.برای اطلاعات بیشتر در مورد درب اتوماتیک پارکینگ کلیک کنید.

جهت مشاوره رایگان با یاشیل در و استعلام قیمت لطفا با ما در تماس باشید.

نمونه کارهای انواع درب اتوماتیک در یاشیل دُر

معرفی انواع درب اتوماتیک در یاشیل دُر

درب اتوماتیک اسلایدینگ Sliding

تیپ وزن سبک :
حداکثر وزن لنگه درب متحرک:

تک لنگه – ۱۰۰ کیلوگرم و دو لنگه = ۱۸۰ کیلوگرم

– حداکثر عرض دهانه: ۴۴۵ سانتی متر – قابلیت نصب باطری Back-up و قفل الکترومکانیکی – قابل استفاده در مکان های با تردد متوسط روزانه

تیپ وزن سنگین:
– حداکثر وزن لنگه درب متحرک

تک لنگه = ۱۲۰ کیلوگرم و دو لنگه = ۲۴۰ کیلوگرم 

حداکثر عرض دهانه: ۶۶۰ سانتی متر – قابلیت نصب باطري Back-up و قفل الکترومکانیکی – تردد روزانه: نامحدود

درب اتوماتیک گردان Revolve

 حداکثر قطر اپراتور : 400 سانتی متر 
حـداقل ارتفاع نصب اپراتور = ۲0۰ سانتی 
 قابلیت نصب باطری Back-up و قفل الکترومکانیکی – تردد روزانه: نامحدود

درب اتوماتیک لولایی Swing

حداکثر وزن لنگه درب متحرک: ۱۵۰ کیلوگرم 
حداکثر عرض دهانه: 15۰ سانتی متر 
قابلیت نصب باطری Back-up و قفل الکترومکانیکی – تردد روزانه: نامحدود

درب اتوماتیک اتوبوسی (تاشو) Folding

حداکثر وزن چهار لنگه درب متحرک: ۱۵۰ کیلوگرم 
حداکثر عرض دهانه: ۲۰۰ سانتی متر 
قابلیت نصب باطری Back-up و قفل الکترومکانیکی 
تردد روزانه: نامحدود

درب اتوماتیک گرد (منحنی) Curve

 حداکثر وزن لنگه درب متحرک: دو لنگه = ۲۰۰ کیلوگرم – طـول کـمـان ایـراتـور حـداقل = ۲۷۰ سانتی متر و حداکثر = ۶۰۰ سانتی متر
 قابلیت نصب باطری Back-up و قفل الکترومکانیکی – تردد روزانه: نامحدود
حداکثر قطر اپراتور = * ۴۰ سانتی متر

درب اتوماتیک تلسکوپی

 حداکثر وزن لنگه درب متحرک: دو لنگه = ۲۰۰ کیلوگرم و چهار لنگه = ۲۶۰ کیلوگرم – حداکثر عرض دهانه ۶۶۰ سانتی متر
 قابلیت نصب باطری Back-up و قفل الکترومکانیکی – تردد روزانه: نامحدود

درب پارکینگ اتوماتیک زیر سقفی

این نوع درب پارکینگ طوری طراحی شده است که کل لت درب به صورت یک تکه به مکانی که زیر سقف برای آن تعبیه شده است می‌رود و بعد از آن به همان شکل پایین می‌آید و ورودی ساختمان را می‌بندد. البته لازم به ذکر است که این نوع درب در ایران کاربرد زیادی ندارد و بیشتر جنبه زیبایی دارد. برای مطالعه بیشتر درب پارکینگ اتوماتیک زیر سقفی کلیک نمایید.

درب پارکینگ اتوماتیک ریلی

این نوع درب به این صورت طراحی شده است که هر لت درب به کمک نیروی یک موتور و چرخ دنده قوی داخل یک ریل حرکت می‌کند. از این نوع درب در اماکن مسکونی و اماکن صنعتی استفاده می‌شود. اگر قصد دارید از این درب برای اماکن صنعتی مانند کارخانه و کارگاه استفاده کنید، به این نکته باید توجه کنید که سایز مورد استفاده از این درب در اماکن صنعتی باید بزرگتر باشد و قدرت موتور آن بیشتر باشد. به همین دلیل قیمت درب ریلی برای اماکن صنعتی بالاتر است. برای مطالعه بیشتر درب  اتوماتیک شیشه ای ریلی کلیک نمایید.

درب بازویی اتوماتیک پارکینگ

استفاده از این نوع درب پارکینگ بسیار متداول است. باز و بسته شدن این نوع درب به کمک دو اهرم آهنی که در پشت درب قرار می‌گیرد انجام می‌شود. البته نکته قابل توجه این است که چون این نوع درب به فضایی برای باز شدن هر لنگه نیاز دارد، مناسب پارکینگ‌های بزرگ است. بنابراین اگر پارکینگ شما بزرگ است می‌توانید از این نوع درب که به صورت دو لنگه و تک لنگه در بازار موجود است استفاده کنید.

در اتوماتیک کرکره ای

کرکره برقی نیز نوعی درب اتوماتیک است. کرکره برقی هم مانند سایر درب‌های اتوماتیک که معرفی شد انواع مختلفی دارد. در ادامه مقاله به معرفی انواع کرکره برقی می‌پردازیم.

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک حیاط

درب اتوماتیک حیاط نوعی از درب است که به کمک سنسور یا چشمی بسیار حساس به حرکت نور یا با استفاده از یک ریموت کنترل الکترونیکی از راه دور هدایت می‌شود و باز و بسته می‌شود. این نوع درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی مزایای زیادی دارند، از جمله:

  • سهولت استفاده: درب‌های اتوماتیک حیاط با استفاده از ریموت کنترل یا سنسورها به راحتی باز و بسته می‌شوند و نیازی به زحمت کشیدن برای باز و بسته کردن آنها با دست نیست.
  • افزایش امنیت: درب‌های اتوماتیک حیاط به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند، امنیت را افزایش می‌دهند.
  • صرفه‌جویی در وقت: درب‌های اتوماتیک حیاط زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شوند.

درب‌های اتوماتیک حیاط در انواع مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای، درب‌های اتوماتیک کشویی، درب‌های اتوماتیک لولایی و درب‌های اتوماتیک تلسکوپی اشاره کرد.

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای از رایج‌ترین انواع درب‌های اتوماتیک حیاط هستند. این نوع درب‌ها از تیغه‌های فلزی یا آلومینیومی تشکیل شده‌اند که به صورت رول شده در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند و امنیت بالایی دارند.

درب‌های اتوماتیک کشویی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک حیاط هستند. این نوع درب‌ها از دو لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت کشویی به سمت چپ یا راست باز و بسته می‌شوند. درب‌های اتوماتیک کشویی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای حیاط‌های کوچک مناسب هستند.

درب‌های اتوماتیک لولایی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک حیاط هستند. این نوع درب‌ها به صورت معمولی باز و بسته می‌شوند، اما با استفاده از یک موتور الکتریکی، باز و بسته شدن آنها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک حیاط قیمت کمتری دارند.

درب‌های اتوماتیک تلسکوپی از جدیدترین انواع درب‌های اتوماتیک حیاط هستند. این نوع درب‌ها از چند لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت تلسکوپی به یکدیگر متصل می‌شوند. درب‌های اتوماتیک تلسکوپی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای حیاط‌های کوچک مناسب هستند.

قیمت درب اتوماتیک حیاط به عوامل مختلفی از جمله نوع درب، جنس درب، ابعاد درب، برند درب و کیفیت درب بستگی دارد. به طور کلی قیمت درب‌های اتوماتیک حیاط از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

درب اتوماتیک
قیمت درب اتوماتیک

درب اتوماتیک خانه

درب اتوماتیک خانه نوعی از درب است که به کمک سنسور یا چشمی بسیار حساس به حرکت نور یا با استفاده از یک ریموت کنترل الکترونیکی از راه دور هدایت می‌شود و باز و بسته می‌شود. این نوع درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی مزایای زیادی دارند، از جمله:

  • سهولت استفاده: درب‌های اتوماتیک خانه با استفاده از ریموت کنترل یا سنسورها به راحتی باز و بسته می‌شوند و نیازی به زحمت کشیدن برای باز و بسته کردن آنها با دست نیست.
  • افزایش امنیت: درب‌های اتوماتیک خانه به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند، امنیت را افزایش می‌دهند.
  • صرفه‌جویی در وقت: درب‌های اتوماتیک خانه زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شوند.

درب‌های اتوماتیک خانه در انواع مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای، درب‌های اتوماتیک کشویی، درب‌های اتوماتیک لولایی و درب‌های اتوماتیک تلسکوپی اشاره کرد.

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای از رایج‌ترین انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها از تیغه‌های فلزی یا آلومینیومی تشکیل شده‌اند که به صورت رول شده در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند و امنیت بالایی دارند.

درب‌های اتوماتیک کشویی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها از دو لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت کشویی به سمت چپ یا راست باز و بسته می‌شوند. درب‌های اتوماتیک کشویی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای خانه‌های کوچک مناسب هستند.

درب‌های اتوماتیک لولایی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها به صورت معمولی باز و بسته می‌شوند، اما با استفاده از یک موتور الکتریکی، باز و بسته شدن آنها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک خانه قیمت کمتری دارند.

درب‌های اتوماتیک تلسکوپی از جدیدترین انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها از چند لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت تلسکوپی به یکدیگر متصل می‌شوند. درب‌های اتوماتیک تلسکوپی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای خانه‌های کوچک مناسب هستند.

قیمت درب اتوماتیک خانه به عوامل مختلفی از جمله نوع درب، جنس درب، ابعاد درب، برند درب و کیفیت درب بستگی دارد. به طور کلی قیمت درب‌های اتوماتیک خانه از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

فروش درب اتوماتیک
خرید درب اتوماتیک

درب اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک بیمارستانی نوعی از درب است که به کمک سنسور یا چشمی بسیار حساس به حرکت نور یا با استفاده از یک ریموت کنترل الکترونیکی از راه دور هدایت می‌شود و باز و بسته می‌شود. این نوع درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی مزایای زیادی دارند، از جمله:

  • سهولت استفاده: درب‌ اتوماتیک بیمارستانی با استفاده از ریموت کنترل یا سنسورها به راحتی باز و بسته می‌شوند و نیازی به زحمت کشیدن برای باز و بسته کردن آنها با دست نیست.
  • افزایش امنیت: درب‌ اتوماتیک بیمارستانی به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند، امنیت را افزایش می‌دهند.
  • صرفه‌جویی در وقت: درب‌ اتوماتیک بیمارستانی زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شوند.

درب‌ اتوماتیک بیمارستانی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای، درب‌های اتوماتیک کشویی، درب‌های اتوماتیک لولایی و درب‌های اتوماتیک تلسکوپی اشاره کرد.

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای از رایج‌ترین انواع درب‌های اتوماتیک بیمارستانی هستند. این نوع درب‌ها از تیغه‌های فلزی یا آلومینیومی تشکیل شده‌اند که به صورت رول شده در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند و امنیت بالایی دارند.

درب‌های اتوماتیک کشویی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک بیمارستانی هستند. این نوع درب‌ها از دو لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت کشویی به سمت چپ یا راست باز و بسته می‌شوند. درب‌های اتوماتیک کشویی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای بیمارستان‌های کوچک مناسب هستند.

درب‌های اتوماتیک لولایی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک بیمارستانی هستند. این نوع درب‌ها به صورت معمولی باز و بسته می‌شوند، اما با استفاده از یک موتور الکتریکی، باز و بسته شدن آنها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک بیمارستانی قیمت کمتری دارند.

درب‌های اتوماتیک تلسکوپی از جدیدترین انواع درب‌های اتوماتیک بیمارستانی هستند. این نوع درب‌ها از چند لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت تلسکوپی به یکدیگر متصل می‌شوند. درب‌های اتوماتیک تلسکوپی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای بیمارستان‌های کوچک مناسب هستند.

جهت مشاوره رایگان با یاشیل در و استعلام قیمت لطفا با ما در تماس باشید.

انواع درب اتوماتیک
درب اتوماتیک

درب اتوماتیک ضد حریق

درب ضد حریق نوعی درب است که برای جلوگیری از گسترش آتش و دود در زمان آتش‌سوزی به کار می‌رود. این نوع درب‌ها از مواد مقاوم به حرارت مانند فولاد، چوب و شیشه ضد حریق ساخته می‌شوند و در مکان‌های مختلفی مانند ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.انتخاب نوع درب ضد حریق به عوامل مختلفی مانند نوع کاربری ساختمان، میزان تردد، مقاومت در برابر حریق و بودجه شما بستگی داردبرای اطلاعات بیشتر در مورد درب ضد حریق  کلیک کنید.

درب اتوماتیک سرویس بهداشتی

درب اتوماتیک سرویس بهداشتی درب‌هایی هستند که به‌طور خودکار باز و بسته می‌شوند و نیازی به استفاده از دست برای باز یا بسته کردن آنها نیست. آنها اغلب در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و فرودگاه‌ها یافت می‌شوند، اما می‌توان از آنها در خانه‌ها نیز استفاده کرد.

انواع مختلفی از درب‌ اتوماتیک سرویس بهداشتی وجود دارد، اما رایج‌ترین نوع آنها درب‌های سنسور حرکتی است. این درب‌ها دارای حسگری هستند که حرکت را تشخیص می‌دهد و باعث می‌شود درب به‌طور خودکار باز شود. درب‌ اتوماتیک سرویس بهداشتی دیگری نیز وجود دارد که با دکمه یا ریموت باز می‌شوند.

مزایای زیادی برای استفاده از درب‌ اتوماتیک سرویس بهداشتی وجود دارد. آنها می‌توانند به بهبود بهداشت کمک کنند، زیرا نیازی به لمس درب برای باز یا بسته کردن آنها نیست. آنها همچنین می‌توانند به صرفه‌جویی در انرژی کمک کنند، زیرا می‌توانند به تنظیم دمای داخل سرویس بهداشتی کمک کنند.

برخی از معایب استفاده از درب‌ اتوماتیک سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. آنها می‌توانند گران‌تر از درب‌های سنتی باشند و همچنین می‌توانند مستعد خرابی باشند. 

در مجموع، درب‌ اتوماتیک سرویس بهداشتی می‌توانند گزینه خوبی برای مکان‌های عمومی و خانه‌ها باشند. آنها می‌توانند به بهبود بهداشت، صرفه‌جویی در انرژی و سهولت استفاده کمک کنند. با این حال، آنها می‌توانند گران باشند و مستعد خرابی باشند.

ویژگی‌های درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک نوعی از درب است که به کمک یک موتور الکتریکی، باز و بسته شدن آن به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. این نوع درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی مزایای زیادی دارند، درب‌های اتوماتیک دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • موتور الکتریکی: موتور الکتریکی نیروی لازم برای باز و بسته شدن درب را تأمین می‌کند.
  • سنسور یا چشمی: سنسور یا چشمی حرکت افراد یا اشیا را تشخیص می‌دهد و باعث باز شدن درب می‌شود.
  • سیستم کنترل: سیستم کنترل وظیفه کنترل عملکرد درب را بر عهده دارد.
درب اتوماتیک
درب اتوماتیک

تفاوت درب اتوماتیک با درب نیمه اتوماتیک

درب‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دو نوع درب هستند که از تکنولوژی‌های مختلف برای کنترل و حرکت آنها استفاده می‌کنند. در ادامه، به برخی از فرق‌های بارز بین این دو نوع درب اشاره می‌شود:

  1. سیستم حرکت:

    • اتوماتیک: در این نوع درب، حرکت کامل و باز و بسته شدن به صورت کاملاً اتوماتیک اتفاق می‌افتد. این درها معمولاً با استفاده از سنسورها یا کنترل از راه دور، به صورت خودکار به حرکت درآمده و بسته می‌شوند.
    • نیمه اتوماتیک: در این نوع درب، حرکت اولیه به صورت دستی توسط فرد صورت می‌گیرد و سپس درب به صورت اتوماتیک بسته یا باز می‌شود. این نوع درب‌ها ممکن است از یک سیستم کمکی دستی یا موتور دارای دستگاه کنترلی برای اتمام حرکت اتوماتیک استفاده کنند.
  2. زمان پاسخ:

    • اتوماتیک: درب‌های اتوماتیک معمولاً با سرعت بالا و به صورت فوری به سیگنال‌ها و دستورات واکنش نشان می‌دهند.
    • نیمه اتوماتیک: در مقایسه با درب‌های اتوماتیک، درهای نیمه اتوماتیک ممکن است زمان بیشتری برای پاسخ به دستورات داشته باشند، زیرا نیاز به مداخله دستی اولیه دارند.
  3. هزینه و پیچیدگی نصب:

    • اتوماتیک: نصب درب‌های اتوماتیک معمولاً پیچیده‌تر و گران‌تر است. این درها نیاز به سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته‌تری دارند.
    • نیمه اتوماتیک: نصب درب‌های نیمه اتوماتیک معمولاً ارزان‌تر و ساده‌تر است، زیرا از تکنولوژی‌های کمپیوتری کمتری برخوردارند.
  4. استفاده و کنترل:

    • اتوماتیک: کنترل اتوماتیک درب‌ها معمولاً از راه دور، سنسورها، یا سیستم‌های هوشمند استفاده می‌کند.
    • نیمه اتوماتیک: کنترل درب‌های نیمه اتوماتیک اغلب توسط کاربران انجام می‌شود و از دستگاه‌های مکانیکی برای حرکت اولیه استفاده می‌کند.

هر نوع درب اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک مزایا و معایب خود را دارد و انتخاب بین آنها بستگی به نیازها، بودجه، و میزان امکانات موردنظر دارد.برای مطالعه بیشتر در مورد تفاوت درب اتوماتیک با نیمه اتوماتیک کلیک کنید.

خرید درب اتوماتیک
درب اتوماتیک

صرفه‌جویی با استفاده از درب‌ های اتوماتیک به چه صورت است ؟

درب‌های اتوماتیک به دلیل مزایایی که دارند، می‌توانند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف شوند. این صرفه‌جویی‌ها به شرح زیر هستند:

  • صرفه‌جویی در نیروی انسانی: درب‌های اتوماتیک نیاز به نیروی انسانی برای باز و بسته کردن ندارند. در نتیجه، می‌توان از این نیروی انسانی در کارهای دیگر استفاده کرد.
  • صرفه‌جویی در انرژی: درب‌های اتوماتیک به دلیل اینکه به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند، باعث کاهش اتلاف انرژی می‌شوند.
  • صرفه‌جویی در زمان: درب‌های اتوماتیک زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند. در نتیجه، می‌توان از این زمان در کارهای دیگر استفاده کرد.

در ادامه به بررسی هر یک از این موارد به طور مفصل می‌پردازیم:

صرفه‌جویی در نیروی انسانی

درب‌های اتوماتیک نیاز به نیروی انسانی برای باز و بسته کردن ندارند. در نتیجه، می‌توان از این نیروی انسانی در کارهای دیگر استفاده کرد. به عنوان مثال، در یک ساختمان تجاری، می‌توان از نیروی انسانی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده کرد.

صرفه‌جویی در انرژی

درب‌های اتوماتیک به دلیل اینکه به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند، باعث کاهش اتلاف انرژی می‌شوند. به عنوان مثال، در یک ساختمان اداری، با استفاده از درب‌های اتوماتیک می‌توان از اتلاف انرژی ناشی از باز و بسته کردن درب‌ها در فصل سرما یا گرما جلوگیری کرد.

صرفه‌جویی در زمان

درب‌های اتوماتیک زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند. در نتیجه، می‌توان از این زمان در کارهای دیگر استفاده کرد. به عنوان مثال، در یک بیمارستان، با استفاده از درب‌های اتوماتیک می‌توان از اتلاف زمان بیماران در انتظار باز شدن درب جلوگیری کرد.

در مجموع، درب‌های اتوماتیک می‌توانند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف شوند. این صرفه‌جویی‌ها در دراز مدت می‌توانند سود قابل توجهی را برای افراد و سازمان‌ها به همراه داشته باشند.

انواع درب اتوماتیک
خرید درب اتوماتیک

درب اتوماتیک فروشگاهی

نوعی درب است که به طور خودکار باز و بسته می‌شود و برای ورودی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری به کار می‌رود. این نوع درب‌ها مزایای بسیاری دارند، از جمله:

دسترسی آسان: برای افراد دارای معلولیت و افراد با کالسکه یا چرخ دستی
راحتی: با دکمه، سنسور یا ریموت کنترل باز و بسته می‌شوند.
ایمنی: به طور خودکار بسته می‌شوند و به امنیت محل کمک می‌کنند.
کارایی انرژی: به حفظ دمای داخل ساختمان کمک می‌کنند و منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند.
درب‌های اتوماتیک فروشگاهی در انواع مختلفی مانند کشویی، لولایی و گردان تولید می‌شوند. انتخاب نوع درب به عوامل مختلفی مانند فضای ورودی، حجم تردد و بودجه شما بستگی دارد.

هنگام انتخاب درب اتوماتیک فروشگاهی، مشورت با متخصصان واجد شرایط در یاشیل برای انتخاب درب مناسب و نصب صحیح آن ضروری است.با ما تماس بگیرید و ار مشاوره رایگان بهره مند شوید.

کرکره برقی با تیغه آلومینیومی

این نوع کرکره برقی از تیغه‌هایی از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. تیغه این نوع کرکره اتوماتیک در سایزهای مختلفی از4 سانتی متر تا 12 سانتی متر ساخته می‌شود. البته نوع پرکاربرد آن سایز 8 سانتی متری است. این نوع کرکره برقی به دلیل مزایای زیادی که دارد از جمله مقاومت و امنیت و طراحی زیبا بسیار پرطرفدار است.

کرکره برقی گالوانیزه

این نوع کرکره برقی از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود. برای تشخیص این نوع کرکره اتوماتیک کافی است که با یک آهنربا آن را تست کنید، اگر آهنربا به تیغه کرکره چسبید نشان دهنده آن است که این کرکره از جنس گالوانیزه است. این نوع کرکره برقی در مقایسه با نوع آلومینیومی آن قیمت کم تری دارد و همینطور کیفیت آن از نوع آلومینیومی پایین تر است. به همین دلیل این نوع کرکره خریداران کمتری دارد.

درب اتوماتیک رول گیتور

این نوع درب اتوماتیک نیز یک نوع کرکره برقی به حساب می‌آید. تیغه درب اتوماتیک رول گیتور به شکل شفاف طراحی شده است و برای بالا رفتن ضریب امنیت آن از میله های توپور در بین تیغه استفاده می‌شود. این نوع کرکره برقی برای مکان‌هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و در عین حال نیاز است که نمای داخل ساختمان معلوم باشد کاربرد دارد. احتمالا این نوع کرکره برقی را جلوی ویترین طلافروشی‌ها دیده اید. به طور کلی این نوع کرکره برقی جذابیت ظاهری بسیار بالایی به مکان می‌بخشد و در عین حال امنیت بسیار بالایی هم دارد.

بیشتر بدانید : نصب درب اتوماتیک 

مزایای استفاده از درب اتوماتیک

به طور قطع شما خواننده گرامی که تا اینجای مقاله با ما همراه بوده‌اید از مزایای استفاده از درب اتوماتیک مطلع هسید. ولی ما برای آن دسته از عزیزانی که هنوز استفاده از درب و کرکره‌های سنتی را ترجیح می‌دهند، تعدادی از مزایای استفاده از درب‌های اتوماتیک را توضیح می‌دهیم.

  •  کنترل عبور و مرور افراد در اماکن شلوغ و پرتردد
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی داخل ساختمان با استفاده از تیغه و شیشه‌های دو جداره
  • جلوگیری از ورود آلودگی محیط بیرون به داخل ساختمان
  • کنترل سرایت بیماری از فردی به فرد دیگر به این دلیل که دیگر نیاز به بازکردن درب با دستگیره نیست.
  • جلوگیری از سرایت بیماری از محیط‌های آلوده مانند بیمارستان‌ها از بخشی به بخش دیگر
  • به دلیل طراحی‌های شیک، زیبایی خاصی به معماری ساختمان می‌بخشد.

معایب استفاده از درب هوشمند

تا اینجای مقاله با انواع درب اتوماتیک و موارد استفاده از هر کدام و همچنین مزایای آن آشنا شدید. در این بخش تصمیم داریم معایب استفاده از این نوع درب‌ها را خدمت شما ارائه دهیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل از همه جنبه‌های این نوع درب آن را تهیه کنید.

  • نصب درب اتوماتیک هزینه بر است و نیاز به نیروی متخصص دارد.
  •  درب‌های اتوماتیک نیاز به سرویس دوره ای دارد و در حفظ و نگه داری آن باید خیلی دقت شود.
  •  در صورت قطعی برق درب‌های اتوماتیک از کار می افتند و باید به صورت دستی آن‌ها را باز و بسته کرد که این کار با سختی‌های خاص خود همراه است. البته در درب‌های نسل جدید این مشکل با استفاده از باتری بکاپ رفع شده است.
  • به دلیل اینکه نصب درب اتوماتیک نیاز به فضای کافی دارد، در مکان‌های کوچک قابل نصب نیست.

در پایان این نکته قابل ذکر است که مزایای این درب بیشتر از معایب آن است و همین امر باعث شده است که هر روزه بر تعداد خریداران درب اتوماتیک برای مکان‌های مختلف افزوده شود.

درب اتوماتیک

 درب اتوماتیک

اجزای درب اتوماتیک

آشنایی با اجزای سازنده درب اتوماتیک برای افرادی که به مباحث فنی علاقه مند هستند و همچنین در مواقعی که نیاز به تعمیر درب اتوماتیک است لازم است. ما در این بخش از مقاله به معرفی اجزای سازنده درب‌های اتوماتیک می‌پردازیم.

  • موتور الکتریکی یکی از مهمترین اجزای سازنده درب اتوماتیک است و بازو بسته کردن درب را بر عهده دارد. این موتور‌ها انواع مختلفی دارد و بسته به نوع تیغه و قدرتی که برای بازوبسته کردن درب مورد نیاز است یکی از مدل‌های سانترال، ساید و یا توبلار مورد نیاز است. برای انتخاب مناسب ترین موتور کرکره برقی باید با یک کارشناس مشورت کنید.
  •  برد الکترونیک و یا جعبه فرمان درب اتوماتیک یکی دیگر از اجزای مهم درب‌های هوشمند است. همه تنظیمات مورد نیاز از این قسمت انجام می‌شود. جعبه فرمان در برندهای مختلف تولید می‌شود که یکی از بهترین آنها متعلق به شرکت زیمنس آلمان است.
  •  چشمی یا سنسور درب‌های اتوماتیک یکی دیگر از اجزای آن است که قرار گرفتن افراد بر جلوی درب را به موتور الکترونیکی اعلام می‌کند.
  •  ریموت کنترل یکی دیگر از اجزای درب اتوماتیک است که افرادی که وظیفه کنترل باز و بسته کردن درب را دارند باید آن را در اختیار داشته باشند. در گذشته ریموت کنترل‌ها تنها امکان باز و بسته کردن درب را فراهم می‌کردند اما امروزه آپشن‌های بیشتری به ریموت کنترل‌ها اضافه شده است و می توان با کمک آن تنظیمات بیشتری انجام داد.
  •  منبع تغذیه یکی دیگر از اجزای این نوع درب‌ها است که وظیفه تبدیل ولتاژ 220 ولت برق به ولتاژ مناسب را دارد و همچنین نوسانات برق را تنظیم می‌کند. همین امر باعث می شود که سلامت موتور درب هوشمند بالا برود.

در این مقاله سعی کردیم که نکات لازم جهت خرید درب اتوماتیک را به ساده ترین شکل ممکن برای شما عزیزان بیان کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در یاشیل در تماس حاصل فرمایید.

قیمت درب اتوماتیک
فروش درب اتوماتیک

مناسب ترین درب اتوماتیک برای ما کدام است؟

برای پاسخ به این سوال می‌بایست به یک سری از عواملی که می‌تواند بر انتخاب شما تاثیر داشته باشد دقت و توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید به درستی درب مناسب ساختمان خود را پیدا کنید به همین خاطر برای فراهم کردن راحتی شما عزیزان چند مورد مهم جهت انتخاب مناسب تر در ادامه ارائه خواهد شد.

موارد قابل توجه برای یافتن درب اتوماتیک مناسب به شرح زیر می‌باشد:

محل مورد نظر برای نصب: اولین و مهم ترین مورد محل نصب است زیرا نوع درب می‌تواند با توجه به محل نصب مانند ساختمان تجاری، اداری، بیمارستان، فرودگاه و… متفاوت باشد به همین خاطر بهتر است قبل از خرید محل مورد نظر خود را برای نصب درب برقی مشخص کنید.

میزان تردد: اگر در محلی میزان تردد افراد بسیار زیاد است می‌بایست از مدل‌های کشویی، تاشو و همچنین گردان استفاده کنید اما اگر میزان تردد کم است امکان استفاده از مدل‌های دیگر نیز برای شما وجود دارد.

اندازه دهانه ورودی: گفتنی است که اگر اندازه دهانه ورودی کوچک باشد می‌بایست از مدل‌های اتوبوسی و همچنین لولایی استفاده شود تا بتوانید از دهانه ورودی بیشترین استفاده را داشته باشید و تردد افراد را دچار مشکل نکنید.

انواع درب اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک بدون قاب
 درب اتوماتیک دو جداره

یک از انواع درب اتوماتیک فریم لس می توان به نوع دو جداره ی آن اشاره کرد ، درب های شیشه ای دو جداره مقاومت خوبی در برابر تغییرات دمایی و ضربه از خود نشان می دهند و در صورت شکسته شدن به تکه های ریزی تبدیل می شوند که برنده نمی باشد و آسیبی وارد نمی کند.

درب برقی سه جداره

دربهای شیشه ای سه جداره نسبت به نوع دو جداره مقاوم تر و البته گران قیمت تر می باشد ، شیشه های این درب از سه لایه ی مجزا تشکیل شده است که در بین آنها یک گاز مخصوص وجود دارد که عایق خوبی برای درب در برابر صدا و حرارت می باشد.

درب اتومات فریم لس کشویی

در بالا تقسیم بندی درب بدون قاب بر اساس نوع شیشه را بررسی کردیم ، دربهای الکترونیکی بدون قاب بر اساس نحوه ی حرکت نیز تقسیم بندی می شوند.یکی از این مدل ها درب کشویی فریم لس می باشد ، دربهای فریم لس کشویی همانند دربهای برقی اسلایدینگ که دارای فریم دور هستند عمل می کنند و تنها تفاوت آنها مربوط به قاب دور می باشد ، بسیار روان حرکت می کنند و برای محیط هایی که با کمبود فضا مواجه می باشند گزینه ی مناسبتری می باشد.

درب اتومات بدون قاب لولایی

درب بدون قاب لولایی نیز عملکردی مشابه با درب برقی لولایی فریم دار دارد و تفاوت آنها مربوط به قاب دور آن ها می باشد ، درب های لولایی بدون قاب فضای کمتری را اشغال می کنند از این رو برای افرادی که دارای فضای محدودی هستند مناسب می باشد.در مقاله همه چیز در مورد درب اتوماتیک سعی کردیم مطالب مفیدی ارایه کنیم امیدوارم استفاده کرده باشید.

درب اتوماتیک
درب اتوماتیک

 فروش درب‌ اتوماتیک

فروش درب‌ اتوماتیک یکی از فعالیت‌هایی است که در بازار موجود است. این درب‌ها عموماً برای ورودی‌های خانه‌ها، ورودی‌های ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها، فروشگاه‌ها، و انواع مکان‌های دیگر استفاده می‌شوند. آن‌ها به طور خاص برای راحتی و امنیت بهره‌برداران مکان‌ها طراحی شده‌اند.

این درب‌ها به صورت دستی، نیمه‌اتوماتیک و اتوماتیک موجود هستند. درب‌های اتوماتیک معمولاً با استفاده از سیستم‌های مختلفی مانند سنسورها، ریموت کنترل، کلیدهای کارتی، و یا کنترل از راه دور قابل کنترل هستند.

اطمینان حاصل کنید که درب‌ اتوماتیک به دلیل مختلفی از جمله امنیتی بودن، کاربردی بودن و سبک زندگی مدرن، در بازار خرید و فروش وجود دارند و می‌توانید با تحقیقات لازم، بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

درب اتوماتیک
قیمت درب اتوماتیک

خرید درب اتوماتیک

انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای محل کار یا منزل شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

نوع درب:

  • درب اتوماتیک شیشه ای: این نوع درب برای ورودی ساختمان ها، فروشگاه ها، ادارات و … مناسب است.
  • درب اتوماتیک کرکره ای: این نوع درب برای پارکینگ ها، انبارها و … مناسب است.
  • درب اتوماتیک سکشنال: این نوع درب برای ورودی سوله ها، کارگاه ها و … مناسب است.

ابعاد درب:

ابعاد درب اتوماتیک باید متناسب با محل نصب آن باشد.

نوع اپراتور و موتور:

اپراتور و موتور درب اتوماتیک، نقش مهمی در عملکرد و قیمت آن دارند. اپراتورهای باکیفیت و قدرتمند، قیمت بالاتری دارند.

قابلیت‌های جانبی:

قابلیت‌های جانبی مانند سنسور حرکتی، چشمی، ریموت کنترل، سیستم امنیتی و … قیمت درب اتوماتیک را افزایش می‌دهند.

بودجه:

قیمت درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. قبل از خرید، باید بودجه خود را مشخص کنید.

برند:

برندهای مختلف درب اتوماتیک، قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی، برندهای معتبر و شناخته شده قیمت بالاتری نسبت به برندهای متفرقه دارند.

گارانتی:

گارانتی نشان دهنده کیفیت درب اتوماتیک است. قبل از خرید، از گارانتی محصول اطمینان حاصل کنید.

خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش، شامل نصب، تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک می‌شود. قبل از خرید، از خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید درب اتوماتیک به آنها توجه کنید:

  • محل نصب درب اتوماتیک
  • نوع کاربری درب
  • ابعاد درب
  • نوع اپراتور و موتور
  • قابلیت‌های جانبی
  • بودجه
  • برند
  • گارانتی
  • خدمات پس از فروش
درب اتوماتیک
قیمت درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

نوع درب:

  • درب اتوماتیک شیشه ای: قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به نوع شیشه (سکوریت، لمینت و …)، ضخامت شیشه، ابعاد درب، نوع یراق آلات و اپراتور بستگی دارد.
  • درب اتوماتیک کرکره ای: قیمت درب اتوماتیک کرکره ای به نوع تیغه ها (آلومینیومی، فولادی و …)، ابعاد درب، نوع موتور و ریموت بستگی دارد.
  • درب اتوماتیک سکشنال: قیمت درب اتوماتیک سکشنال به نوع پنل ها (ساندویچ پانل، ورق فولادی و …)، ابعاد درب، نوع موتور و ریموت بستگی دارد.

برند و کیفیت:

برندهای مختلف درب اتوماتیک، قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی، برندهای معتبر و شناخته شده قیمت بالاتری نسبت به برندهای متفرقه دارند.

ابعاد درب:

هرچه ابعاد درب اتوماتیک بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نوع اپراتور و موتور:

اپراتور و موتور درب اتوماتیک، نقش مهمی در عملکرد و قیمت آن دارند. اپراتورهای باکیفیت و قدرتمند، قیمت بالاتری دارند.

قابلیت‌های جانبی:

قابلیت‌های جانبی مانند سنسور حرکتی، چشمی، ریموت کنترل، سیستم امنیتی و … قیمت درب اتوماتیک را افزایش می‌دهند.

هزینه نصب:

هزینه نصب درب اتوماتیک نیز به عوامل مختلفی مانند نوع درب، ابعاد درب، نوع اپراتور و پیچیدگی نصب بستگی دارد.

برای دریافت قیمت دقیق درب اتوماتیک، میتوانید با شرکت معتبر و متخصص ما در یاشیل تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

درب اتوماتیک
فروش  درب اتوماتیک
فروشنده  درب اتوماتیک
ارایه کننده  درب اتوماتیک
تامین کننده  درب اتوماتیک
بورس درب اتوماتیک
انواع درب اتوماتیک
پخش  درب اتوماتیک
پخش کننده  درب اتوماتیک
خرید  درب اتوماتیک
قیمت  درب اتوماتیک
نماینده فروش درب اتوماتیک
نمایندگی چشمی درب اتوماتیک
واردات درب اتوماتیک
وارد کننده  درب اتوماتیک

محصولات بیشتر شرکت یاشیل دُر

38 دیدگاه دربارهٔ «درب اتوماتیک | انواع و قیمت و مشخصات»

  1. با یادگیری مباحث ecu می توانید به راحتی بر انواع مدارهای ایسیو و کیلومترها در اتومبیل
    های داخلی و خارجی و حتی وسایل نقلیه سنگین تسلط پیدا کنید.

    بحث بازار کار این رشته را بخواهیم مطرح کنیم در کل
    ایران شاید ده یا 15 نفر هم نباشند که این کار را
    بصورت حرفه ای انجام بدهند.
    حتی در خارج از کشور و در سطح دنیا هم
    این کار خیلی پولساز است.

  2. Men dating men sample tenderness, consistency, and the belle of relationships in their own unmatched way.
    https://amateurxxx.one/videos/23593/my-sexy-large-wazoo-step-sister-wishes-my-large-cock/
    In a life that embraces distinctiveness and inclusivity, same-sex relationships keep develop their place. Men who fixture men sail the joys and challenges of erection relevant connections based on authenticity and joint understanding. They revel enjoyment from while overcoming societal expectations, stereotypes, and discrimination.
    https://voyeurporn.one/videos/139/solarium-2/
    Communication and stirring intimacy pleasure a essential role in their relationships, fostering assurance and deepening their bond. As system progresses toward fairness, it is significant to recognize and compliments the angel shared between men dating men, embracing their together experiences and contributions to the tapestry of anthropoid connections.

  3. Hi there! yashildoors.com

    Did you know that it is possible to send proposals absolutely legally? We offer a new legitimate method of sending business offers through contact forms.
    Since Feedback Forms messages are deemed essential, they won’t be seen as spam.
    We are now offering you the chance to use our service for free.
    On your behalf, we can send up to 50,000 messages.

    The cost of sending one million messages is $59.

    This letter is automatically generated.

    We only use chat for communication.

    Contact us.
    Telegram – https://t.me/FeedbackFormEU
    Skype live:contactform_18
    WhatsApp – +375259112693
    WhatsApp https://wa.me/+375259112693

  4. Howdy

    This is Mike Gustman

    Let me introduce to you our latest research results from our constant SEO feedbacks that we have from our plans:

    https://www.strictlydigital.net/product/semrush-backlinks/

    The new Semrush Backlinks, which will make your yashildoors.com SEO trend have an immediate push.
    The method is actually very simple, we are building links from domains that have a high number of keywords ranking for them. 

    Forget about the SEO metrics or any other factors that so many tools try to teach you that is good. The most valuable link is the one that comes from a website that has a healthy trend and lots of ranking keywords.
    We thought about that, so we have built this plan for you

    Check in detail here:
    https://www.strictlydigital.net/product/semrush-backlinks/

    Cheap and effective

    Try it anytime soon

    Regards
    Mike Gustman

    mike@strictlydigital.net

  5. We have hacked your website https://yashildoors.com and extracted your databases.

    How did this happen?

    Our team has found a vulnerability within your site that we were able to exploit. After finding the vulnerability we were able to get your database credentials and extract your entire database and move the information to an offshore server.

    What does this mean?

    We will systematically go through a series of steps of totally damaging your reputation. First your database will be leaked or sold to the highest bidder which they will use with whatever their intentions are. Next if there are e-mails found they will be e-mailed that their information has been sold or leaked and your site https://yashildoors.com was at fault thusly damaging your reputation and having angry customers/associates with whatever angry customers/associates do. Lastly any links that you have indexed in the search engines will be de-indexed based off of blackhat techniques that we used in the past to de-index Our targets.

    How do i stop this?

    We are willing to refrain from destroying your site’s reputation for a small fee. The current fee is $3000 in bitcoins (0.044 BTC).

    Send the bitcoin to the following Bitcoin address (Make sure to copy and paste):

    3GNLedSoZxz2JLXnzrbiZPzEnXDLY1TncL

    Once you have paid we will automatically get informed that it was your payment. Please note that you have to make payment within 5 days after receiving this e-mail or the database leak, e-mails dispatched, and de-index of your site WiLL start!

    How do i get Bitcoins?

    You can easily buy bitcoins via several websites or even offline from a Bitcoin-ATM.

    What if i don’t pay?

    We will start the attack at the indicated date and uphold it until you do, there’s no counter measure to this, you will Only end up wasting more money trying to find a solution. We will completely destroy your reputation amongst google and your customers.

    This is not a hoax, do not reply to this email, don’t try to reason or negotiate, we will not read any replies. Once you have paid we will stop what we were doing and you will never hear from us again!

    Please note that Bitcoin is anonymous and no one will find out that you have complied.

  6. Hi there,

    I have reviewed your domain in MOZ and have observed that you may benefit from an increase in authority.

    Our solution guarantees you a high-quality domain authority score within a period of three months. This will increase your organic visibility and strengthen your website authority, thus making it stronger against Google updates.

    Check out our deals for more details.
    https://www.monkeydigital.co/domain-authority-plan/

    NEW: Ahrefs Domain Rating
    https://www.monkeydigital.co/ahrefs-seo/

    Thanks and regards
    Mike Charlson

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×