رول گیتر

کرکره رول گیتر

تیغه رول گیتر از ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و از سیم فولادی روکش شده و آستر فولادی ساخته شده اند. تیغه رول گیتر ضدبرش بوده و در انتهای تیغه دارای غلتک های تفلون هستند که از دو طرف داخل ریل مسدود شده و مانع از فرار کرکره از ریل 10 سانتی متری که در انتهای تیغه نگه داشته می شود، می باشد.

از نظر ایمنی، تیغه رول گیتر نسبت به سایر تیغه‌های اتوماتیک در جایگاه بسیار بالاتری قرار دارد. طراحی مدرن شهری و اهمیت ایمنی آن، مهندسان و طراحان سازندگان معتبر درب های اتوماتیک را بر آن داشته است تا چالش ایجاد کرکره های زیبا و شیک و در عین حال با ضریب ایمنی بالا را به عهده بگیرند.
تیغه جمع شونده بهترین جایگزین برای شرکت هایی است که کرکره های قدیمی آن ها مقاومت بیشتری نسبت به کرکره های آلومینیومی دارند و از نظر ایمنی ترس تعویض کرکره های قدیمی خود دارند.
از این رمزها می توان در ورودی بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، مراکز تجاری و اداری، جواهرفروشی ها، صرافی ها و تمامی اماکن حساس با امنیت بسیار بالا یا بسیار بالا استفاده کرد.
در ساخت این نوع تیغه های کرکره برقی از قرقره هایی استفاده می شود که در هنگام نصب در میله ها قرار می گیرند و این نوع تیغه ها حتی با ضربه های شدید و یا برخورد خودروهای سبک به راحتی از ریل جدا نمی شوند که باعث استحکام و امنیت آنها می شود.

کاربرد کرکره رول گیتر

این درب ها در ورودی بانک ها، مراکز تجاری، طلافروشی ها و کلیه مکان های حساس با امنیت بسیار بالا استفاده می شود. پس استفاده از این نوع درب اتوماتیک برای مکان های مهم بسیار ضروری است. تیغه های ساخته شده در این کرکره ساخت ایران می باشد.

مزایا و ویژگی های کرکره رول گیتر

  • کرکره رول گیتر از سیم فولادی رنگ شده و با لایه آلومینیومی پوشانده شده است که امکان برش درب را از بین می برد و در نتیجه سطح مقاومت درب را افزایش می دهد.
  • ظاهری توری دارد و بین تیغه هایش فضای خالی 60 میلی متری دارد، علاوه بر ظاهر زیبا، تهویه مناسب و دید 100 درصدی محیطی در داخل یا خارج از منزل، آن را در برابر نیرو مقاوم می کند.
  • تیغه های رول گیتور ساخت ایران و دارای مجوز BOTHE HILD آلمان می باشد.
  • پایه ها و محورهای رول گیتر از فولاد است.
  • رنگ این نوع کرکره با توجه به محل نصب متفاوت است، رنگ طلایی و استیل پرکاربرد و مشتری پسند است.
  • دارای قفل قرقره در داخل ریل است که مقاومت را دوبرابر می کند.
  • عملکرد با ریموت کنترل، کلید دستی و کارتخوان
  • دارای سیستم فرار در هنگام قطع برق

متریال استفاده شده در کرکره های رول گیتر

  •  میل گرد 12 میل و کلاهک فولادی 16 میل
  • تسمه اتصال 3 میل
  • تیغه پاشنه 20*60
  • ریل در اندازه های مختلف (6-10-15-20) سانتی متر

حداکثر ابعاد مجاز کرکره رول گیتر

وزن کرکره رول گیتر بسیار زیاد است و حدود 17 کیلوگرم بر متر مربع است. بنابراین، لوله افقی بالایی باید وزن یک شاتر بسیار سنگین را به تنهایی تحمل کند. بنابراین به دلیل وزن زیاد و برای جلوگیری از پیچ خوردن لوله های هسته فولادی، نصب این نوع تیغه کرکره برقی تا عرض 5 متر و ارتفاع 4 متر توصیه می شود.

انواع کرکره رول گیتر

کرکره های کرکره ای را می توان بر اساس نوع تیغه و نوع موتور به گروه های مختلفی تقسیم کرد که عبارتند از:

کرکره ضد سرقت با تیغه آلومینیومی

همانطور که از نام این کرکره ها مشخص است صفحات آلومینیومی 80 یا 100 سانتی متری در نظر گرفته شده و بین این تیغه ها لوله های فولادی با مقاومت بالا تعبیه شده است. سیم های به کار رفته در این کرکره ها کاملا مقاوم در برابر ضربه و بریدگی هستند به همین دلیل به آن ها کرکره ایمنی نیز می گویند.

کرکره رولی کروکودیل با تیغه پلی کربنات

این ست کرکره دارای تیغه های پلی کربنات و نیمه شفاف بوده و برای ورود به طلافروشی ها، صرافی ها و بانک ها گزینه ای بسیار کاربردی است.
در واقع تفاوت کرکره ایمنی با کرکره پلی کربنات را می توان در نوع میله ای که بین تیغه ها استفاده می شود، یافت.
لوله های مورد استفاده در کرکره های پلی کربنات توخالی هستند و به همین دلیل مانند لوله های فولادی پر شده و ضد سرقت نمی توانند برش و ضربه را تحمل کنند.

کرکره رول گیتر با تیغه آلومینیومی دو جداره با فوم

یکی دیگر از نمونه های مقاومت در بین کرکره های ضد سرقت، کرکره های دو جداره و فوم دار است. این تیغه ها به دلیل استفاده از فوم در لایه میانی کاملاً از صدا و دما جدا می شوند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقالات یاشیل در را دنبال کنید و یا با کارشناسان ما در بخش فروش و پشتیبانی در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×