درب اتوماتیک پارکینگ|فروش فوق العاده

درب اتوماتیک پارکینگ یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین محصولاتی است که تردد و رفت و آمد در پارکینگ را آسان کرده است. در ساخت این محصولات از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده و از همین رو کاربری آسان و راحتی دارند. مزایای بی شمار درب اتوماتیک پارکینگ باعث شده تا این روزها، اغلب ساختمان‌های نوساز به آن مجهز شوند. با توجه به استقبالی که این روزها از این محصول به عمل آمده، تصمیم داریم در ادامه بیشتر با ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا شویم.

درب اتوماتیک پارکینگ چیست؟

درب پارکینگ یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که برای یک ساختمان استفاده می‌شود. قطعا هرچه این درب قابلیت‌های بیشتری داشته باشد، شرایط تردد و رفت و آمد نیز آسان‌تر خواهد شد. یکی از محصولات جدیدی که در بازار خرید و فروش مورد توجه قرار گرفته، درب اتوماتیک پارکینگ است. این درب‌ها تنوع بسیار بالایی داشته و با قابلیت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی درب اتوماتیک پارکینگ، کار کردن آن به صورت خودکار است. اینکه شما می‌توانید تنها به کمک یک کنترل از راه دور، باز و بسته شدن درب را تحت کنترل خود درآورید. استفاده از این نوع درب مزایای دیگری را نیز به دنبال دارد که در بخش‌های آتی به این موارد اشاره خواهیم کرد.

فروش درب اتوماتیک پارکینگ
خرید درب اتوماتیک پارکینگ

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ را براساس یک سری فاکتورها و عوامل مشخص دسته‌بندی می‌کنند. طراحی درب، روش کار با آن، مشخصات ظاهری، جنس و متریال استفاده شده در ساخت درب (می تواند فولاد، شیشه سکوریت و…باشد)، از عوامل ایجاد تنوع در این محصولات هستند. این تنوع موجب شده تا متقاضیان این محصول، بتوانند به تناسب بودجه و موقعیت محل موردنظر، بهترین و مناسب‌ترین نوع درب را تهیه کنند. این دسته‌بندی به شرح زیر است:

درب اتوماتیک پارکینگ زیرسقفی

در ساخت این نوع درب، از تعداد هشت پنل استفاده شده است که در زمان باز شدن درب، به سمت بالا حرکت می‌کنند. در صورت وجود مانع، برای جلوگیری از آسیب سرعت باز یا بسته شدن درب به طور خودکار کاهش پیدا می‌کند. از نکات جالب توجه این درب‌ها آن است که قابلیت نصب پنجره یا درب نفر رو، بر روی آن‌ها وجود دارد.

درب اتوماتیک پارکینگ لولایی

این درب‌ها با دو طراحی تک لنگه و دولنگه به بازار عرضه می‌شوند. درب‌های اتوماتیک پارکینگی دو لنگه، در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. البته بایستی این نکته را در نظر داشت که برای نصب آن‌ها به فضای زیادی نیاز است.

بیشتر بدانید :  انواع درب اتوماتیک به همراه لیست قیمت 

درب اتوماتیک پارکینگ کرکره‌ای

درب اتوماتیک پارکینگ کرکره‌ای در ابعاد و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شود. اصولا این نوع درب را از جنس فولاد می‌سازند. درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای به دلیل قیمت مناسب و به صرفه‌ای که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

این درب‌ها به درب اتوماتیک پارکینگ کشویی نیز معروف هستند. برای اینکه ریل درب به راحتی باز و بسته شده و حرکت کند، لازم است تا فضای کافی برای نصب آن وجود داشته باشد.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ
انواع درب اتوماتیک پارکینگ

مزایا و کاربردهای درب اتوماتیک پارکینگ

کاربردهای درب اتوماتیک پارکینگ به نوعی مزیت‌های آن به شمار می‌روند که محصول را نسبت به دیگر تولیدات عرضه شده به بازار متمایز می‌کنند. ما در این بخش به برخی از مهم‌ترین مزایا و کاربردهای این محصولات اشاره می‌کنیم:

  • افزایش سرعت باز و بسته شدن درب و صرفه جویی در زمان افراد
  • جایگزین کردن روش اتوماتیک برای باز و بسته شدن درب به جای استفاده از نیروهای انسانی
  • قابلیت نصب و راه اندازی در پارکینگ ساختمان‌های مسکونی، تجاری، بیمارستان ها، مراکز تفریحی و…
  • کنترل تردد و رفت و آمد
  • جلوگیری از بروز سرقت و دزدی و افزایش امنیت ساختمان
  • جلوگیری از مصرف انرژی و کاربرد در مکان‌هایی که مصرف انرژی در آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است همانند هتل ها، پارک‌های عمومی و…
  • امکان نصب و راه اندازی آسان درب
  • طول عمر و راندمان کاری بالا
  • زیباتر و مدرن‌تر کردن فضای ساختمان
  • در برخی از موارد قیمت درب‌های اتوماتیک پارکینگ برای مشتریان به صرفه‌تر تمام می‌شود، چرا که این درب‌ها با تکنولوژی پیشرفته‌ای که در ساخت خود دارند، در برابر موانع و انواع آسیب مقاومت بالایی داشته و هزینه‌های جانبی و نگهداری از آن‌ها به مراتب کمتر است.
  • این درب‌ها سرعت بسیار بالایی در باز و بسته شدن دارند و در عین حال هنگام کار کردن صدای کمی از خود تولید می‌کنند.
  • کار کردن با ریموت درب نیز بسیار آسان است.
درب اتوماتیک پارکینگ
قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

متریال به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک پارکینگ

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره مختصری داشتیم، یکی از عوامل ایجاد تنوع در درب اتوماتیک پارکینگ، جنس و متریالی است که در ساخت آن‌ استفاده شده است. متریالی که در ساخت این درب‌ها به کار می‌رود انواع گوناگونی داشته و هر فردی بسته به سلیقه و کاربری موردانتظار خود می‌تواند بهترین نمونه آن را انتخاب کند. انواع درب اتوماتیک پارکینگ از نظر متریال و جنس ساخت به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • درب اتوماتیک پارکینگ فلزی

طبیعی است که این درب‌ها به دلیل فلزی بودن، نسبت به دیگر انواع درب اتوماتیک از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار باشند. تمامی یراق آلات و چهارچوب درب از جنس فلز ساخته شده و در برابر ضربه مقاوم است.

  • درب اتوماتیک پارکینگ آلومینیومی

این درب‌ها تقریبا سبک وزن بوده و در برابر شرایط جوی نامساعد دچار زنگ خوردگی یا فرسایش نمی‌شوند. درصد زیادی از درب‌های تاشو از این نوع درب هستند که به دلیل کاربردهای فراوان و قیمت مناسب از محبوبیت بالایی برخوردارند.

  • درب اتوماتیک پارکینگ فایبرگلاس

برخی از مصرف کنندگان، به دلیل شباهت ظاهری فایبرگلاس و چوب، آن‌ها را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. درب‌های فایبرگلاس نیز وزن کمی داشته و از نظر ظاهری جزء زیباترین درب‌های اتوماتیک هستند.

  • درب اتوماتیک پارکینگ چوبی

درب‌های چوبی در برابر رطوبت و سرما، مقاومت چندان زیادی نداشته و احتمال پوسیدگی یا پوسته پوسته شدن آن‌ها وجود دارد. به دلیل هزینه‌های بالای نگهداری و طول عمر کم، از این درب‌ها برای قسمت پارکینگ ساختمان بسیار کم استفاده می‌شود.

جهت مشاوره رایگان با یاشیل در و استعلام قیمت لطفا با ما در تماس باشید.

مهم‌ترین نکات برای خرید درب اتوماتیک پارکینگ

اگر می‌خواهید در میان انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگ، بهترین و مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به این نکات در هنگام خرید محصول توجه داشته باشید:

  • ابعاد محلی که تصمیم دارید درب پارکینگ را در آن جا نصب کنید با دقت اندازه‌گیری کرده و براساس این ابعاد اقدام به سفارش کالا کنید.
  • اینکه پارکینگ شما دارای سقف است یا نه در انتخاب درب پارکینگ بسیار تاثیرگذار است.
  • نحوه تردد خودروها به داخل پارکینگ نیز در انتخاب نوع درب می‌تواند تاثیرگذار باشد. بنابراین این مورد را با کارشناسان فروش در میان بگذارید تا گزینه مناسبی به شما پیشنهاد شود.
  • شرایط آب و هوایی منطقه و موقعیت محل را به خوبی سنجیده و سعی کنید دربی را انتخاب کنید که برای مدت‌های طولانی کارایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×