نرده شیشه ای + لیست قیمت 1403

نرده شیشه ای جان پناه
نرده شیشه ای جان پناه
نرده شیشه ای جان پناه
نرده شیشه ای جان پناه

در دنیای مدرن امروز یکی از مواد و مصالحی که برای ساخت نرده‌ها یا حفاظ در بالکن‌ ها، تراس‌ ها یا داخل منزل کاربرد دارد، شیشه است. این نوع از حفاظ‌ ها را  اصطلاحا نرده شیشه‌ ای (Glass Fence) می گویند که علاوه بر این که از سقوط افراد جلوگیری می‌کند و جان آن‌ ها را حفظ می‌ نماید، زیبایی و جذابیت خاصی را هم به مکان مورد نظر اضافه می‌ کند. شاید در گذشته شما بیشتر با نرده‌ های فلزی، سنگی یا چوبی مواجه می‌ شدید؛ اما امروزه با مدرن شدن سبک طراحی داخلی منازل، نرده‌ شیشه ای برای بالکن و … بیشتر طرفدار پیدا کرده است. در این مطلب از یاشیل دُر میخواهیم انواع نرده شیشه ای و قیمت آنها را با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنیم.

نرده شیشه ای چیست؟

 نرده شیشه ای یکی از نماد های طراحی مدرن است و برای زیبایی و تفکیک فضای داخلی استفاده می شود به کار می رود که بسیاری از طراحان و صاحب خانه ها از آن استفاده می کنند  در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی از انواع نرده شیشه ای به عنوان حفاظ استفاده می‌کنند این نرده‌ ها یک حفاظ از جنس شیشه دارند که بسیار مقاوم و استحکام بالایی دارند که به واسطه پایه‌ ها و چارچوب‌ های استیل یا در بعضی مواقع آلومینیوم، در جای خود ثابت و محکم می‌شوند. نرده‌ های شیشه ای به دلیل دارا بودن شفافیت بالا، جهت تماشا منظره، دید جذاب‌ تری نسبت به سایر نرده‌ های چوبی، فلزی، سنگی و … را برای شما به ارمغان می‌آورند. همین موضوع باعث شده افراد زیادی به خرید این محصول روی بیاورند.در هر بخشی که نیاز به محافظت و یا حفظ فاصله وجود دارد، می توان از نرده‌های شیشه‌ای استفاده کرد.

شرکت یاشیل در با ارائه قیمت منصفانه و رقابتی و کیفیتی متفاوت توانسته در طول دو دهه فعالیت خود رضایت 100 درصدی تمامی مشتریان خود کسب کند. یاشیل در علاوه بر اجرای انواع نرده های شیشه ای ، یراق آلات و اتصالات این نوع نرده های مدرن را تولید ، عرضه و همچنین به خارج از ایران نیز صادر می کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه اجرای نرده شیشه ای و همچنین خرید اتصالات و یراق آلات نرده شیشه ای با ما تماس بگیرید.

انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه سفارشی

نرده شیشه ای سفارشی

انواع نرده های شیشه ای یاشیل دُر

نرده شیشه ای اسپیگات 

نرده شیشه ای اسپیگات یک نوع سیستم نرده است که از شیشه های تمام شفاف تشکیل شده است. این نوع نرده ها برای استفاده در ساختمان ها و فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرند. طراحی شیشه اسپیگات به صورت عمود بر زمین و با فاصله منظم از هم قرار میگیرد و به عنوان یک حفاظ زیبا عمل میکند و از مزایای دیگر آن نصب آسان و راحت نرده است و همچنین نصب روکار این نرده شیشه ای باعث تخریب کف نمی شود. که بیشتر در استخر ها و در محل هایی که نیاز به عبور آب دارند نصب می شود و مناسب برای سطوح شیب دار و پله می باشد به دلیل نوع قرار گیری پایه های این نرده شیشه ای.

جهت مشاهده و مراحل نصب نرده شیشه ای اسپیگات کلیک کنید.

قیمت نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار

نرده شیشه‌ای اکسپوز یک نوع سیستم نرده است که از شیشه‌های تمام شفاف تشکیل شده است و پایه های آن به صورت روکار در زمین اجرا می شود و قابل رویت است. شفافیت شیشه باعث می شود در محیط نور را عبور دهد این نوع نرده معمولاً در ساختمان‌ها و فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان حفاظ یا محافظ برای پله‌ها، بالکن‌ها، تراس‌ها و فضاهای دیگر استفاده می‌شود.به علت استفاده از پروفیل آلومینیومی ضد زنگ مناسب برای فضاهای باز و همچنین سرپوشیده می باشد. نصب و استفاده از نرده شیشه‌ای اکسپوز به دلیل ظاهر زیبا، شفافیت بالا و قابلیت تطابق با طرح دکوراسیون داخلی، در بسیاری از ساختمان‌های مدرن رو به افزایش است.

جهت مشاهده و مراحل نصب نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار کلیک کنید.

قیمت نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار

نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای Fix Point یک نوع نرده است که از شیشه تشکیل شده و به وسیله پروفیل های فلزی یا استیل به سطح ثابت متصل می شود. این نوع نرده ها برای استفاده در بالکن ها، تراس ها، پله ها و سایر سازه های داخل و خارج ساختمان مناسب است. طراحی زیبا و شفاف شیشه در این نوع نرده ها، به منظور افزایش دید بصری و روشنایی در فضای داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب نرده شیشه ای فیکس کار تخصصی می باشد به دلیل اندازه گیری دقیق برای نرده شیشه ای راه پله و پله گرد که بسیار مهم است به همین منظور برای نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت حتما مشورت کنید و کار را به متخصص آن بسپارید. 

جهت مشاهده و مراحل نصب نرده شیشه فیکس پوینت کلیک کنید.

قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای دفنی یا توکار 

نرده شیشه ای توکار یا دفنی یک نوع نرده است که از شیشه ساخته شده و به صورت عمودی در زمین نصب می‌شود. این نوع نرده ها معمولاً برای حفاظت و جداسازی فضاهای مختلف استفاده می‌شوند، مانند حفاظت از حومه‌های پل، بالکن‌ها، تراس‌ها و غیره. طرح و شکل ظاهری نرده های شیشه ای توکار یا دفنی ممکن است بستگی به سلایق و نیازهای هر فضای خاص داشته باشد.

در نرده شیشه ای دفنی پروفیل  و پایه های نگهدارنده مشخص نیستند و شما تنها چیزی که می بینید شیشه های سکوریت هستند که زیبایی را دو چندان می کنند این نرده های شیشه ای را می توانید بدون هیچ اکسسوری سفارش دهید. نرده شیشه ای دفنی یا توکار مناسب برای بالکن و راه پله های ساختمان می باشند انتخاب عالی و هوشمندانه است. 

جهت مشاهده و مراحل نصب نرده شیشه ای دفنی یا توکار کلیک کنید.
معایب نرده شیشه ای

نرده شیشه ای فریم لس

در حالت کلی می‌‍ توان گفت نرده‌ های شیشه‌ ای به دو دسته فریم دار یا قاب دار و بدون فریم یا بدون قاب تقسیم بندی می‌ شوند. یکی دیگر از انواع مدل‌ های نرده‌ های شیشه‌ ای، مدل بدون فریم آن است که همان طور که از اسم آن پیدا است، هیچ گونه قابی در بین پانل‌ ها شما مشاهده نخواهید کرد. همین موضوع سبب جذابیت و زیبایی بسیار خاص این نوع از نرده‌ ها خواهد شد و جلوه هیجان انگیزی را در فضا ایجاد خواهد کرد. اما جالب است بدانید که نرده بدون فریم قیمت کمتری نسبت به نرده فریم دار دارد و از نظر هزینه برای شما اقتصادی تر خواهد بود.

 آن هم به دلیل عدم وجود پایه فلزی و آلومینیومی در داخل محصول است. اما این موضوع را هم در نظر بگیرید که از لحاظ ایستادگی و مقاومت، نرده‌ های شیشه‌ ای بدون فریم امتیاز کمتری نسبت به نرده‌های فریم دار می‌گیرند. معمولا شیشه‌ های این نرده‌ ها را با ضخامت 10 میل می‌سازند و از حداقل یراق آلات برای نصب و اتصال آن استفاده می‌ کنند.

جهت مشاهده و مراحل نصب نرده شیشه ای فریم لس کلیک کنید.

قیمت نرده شیشه ای فریم لس

نرده شیشه ای کامپوننت یا BTS 

شیشه به کار رفته در اجرای این مدل نرده از نوع شیشه سکوریت و شیشه لمینت می‌باشد. این نوع نرده شیشه ای معمولاً سبک، مقاوم در برابر آب، رطوبت و آفتاب، و قابلیت انعطاف بالا دارد. نرده های شیشه ای که به این روش اجرا می‌شوند هیچ پایه عمودی نداشته و نمای ظاهری نرده به صورت یک دیواره تمام شیشه‌ای یک پارچه می‌باشد. هر چه ارتفاع پنل‌های شیشه‌ای بیشتر باشد، تعداد پایه‌های u شکل زیادتر می شود.  این پروفیل‌ها به دو صورت روی کار و توکار (دفنی) تولید می‌شود.

نرده شیشه ای کامپوننت روکار

 بعد از اتمام کف سازی و نصب سنگ، سرامیک و … نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که در این روش مهم است، تراز بودن و صاف بودن کف نهایی می‌باشد. در واقع نرده شیشه‌ای کامپوننت روی سطح نا صاف و نا تراز نصب نمی‌گردد و حتی اگر نرده نصب شود، شیشه‌ها در یک راستا قرار نمی‌گیرند و مشکلات از لحاظ ایستایی و زیبایی کار به وجود می‌آید.جهت ایجاد حفاظ دور تا دور پرتگاه، تراس، بالکن، روف گاردن و … از این مدل نرده استفاده می‌گردد.

نرده شیشه ای کامپوننت توکار

در این روش پس از اینکه زمین را برای نصب نرده شیشه ای آماده کردند، در ابتدا ناودانی U شکل را داخل زمین قرار می‌دهند و پس آن پروفیل نگهدارنده شیشه در ناودانی قرار می‌گیرد. بعد از آن شیشه را داخل پروفیل قرار می‌دهند، بست فلزی نرده شیشه‌ای در جای خود قرار می‌گیرد و پس قرار گرفتن کاور آلومینیومی پوشاننده اتصالات و پروفیل نصب این نرده‌ها به پایان می‌رسد. از مزیت‌های نرده توکار این است که تمامی اتصالات پنهان می‌شود و تنها پروفیل پوشاننده با ضخامت کم بر روی سطح دیده می‌شود.

جهت مشاهده و مراحل نصب نرده شیشه ای کامپوننت کلیک کنید.

خرید نرده شیشه ای
نرده شیشه ای کامپوننت روکار
فروش نرده شیشه ای

نمونه پروژه های شرکت یاشیل دُر

شرکت یاشیل در با ارائه قیمت منصفانه و رقابتی و کیفیتی متفاوت توانسته در طول دو دهه فعالیت خود رضایت 100 درصدی تمامی مشتریان خود کسب کند. یاشیل در علاوه بر اجرای انواع نرده های شیشه ای ، یراق آلات و اتصالات این نوع نرده های مدرن را تولید ، عرضه و همچنین به خارج از ایران نیز صادر می کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه اجرای نرده شیشه ای و همچنین خرید اتصالات و یراق آلات نرده شیشه ای با ما تماس بگیرید.

شیشه های قابل استفاده در نرده های شیشه ای

در این قسمت انواع نرده‌ شیشه ای  را از لحاظ جنس شیشه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

نرده شیشه ای سکوریت

 بیشتر تولید کنندگان برای نرده شیشه ای از شیشه هایی استفاده می‌کنند که ضخامت آن‌ها حدود 8 الی 12 میلی متر است. چرا که معمولا این ضخامت شیشه در برابر ضربه‌ ها یا سایر عوامل طبیعی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و به راحتی آسیبی به آن نخواهد رسید. همچنین پایه‌ های این نوع از نرده‌ ها را در اکثر مواقع از جنس استیل ضد زنگ یا پروفیل آلومینیوم تولید می‌کنند.در ادارات ترجیح می دهند تا فضا به یک دیگر  دید کمتری داشته باشد ، به همین علت از شیشه سکوریت بیشتر استفاده می شود. اما امکان استفاده از شیشه های دیگر مثل شیشه رنگی ، مات نیز وجود دارد.در نرده‌ شیشه ای برای بالکن عمدتا از شیشه سکوریت به ضخامت 9 یا 12 میلی متر و یا شیشه های تک جداره دو لایه لمینت استفاده می‌شود. از شیشه های سکوریت معمولا در مکان های کم تردد استفاده می‌شود و از شیشه لمینت نیز در مکان هایی که تردد بیشتری دارد و نیاز به امنیت بالاتر دارد. جهت مشاهده بیشتر شیشه سکوریت کلیک کنید.

نرده شیشه ای لمینت

از انواع دیگر شیشه‌ های مورد استفاده برای ساخت نرده‌ های شیشه‌ ای، می‌توان به شیشه‌ های لمینت اشاره کرده که این شیشه معمولا استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به   شیشه‌ های سکوریتی   دارند. این موضوع هم بیشتر به دلیل ویژگی‌ های خاصی است که فقط شیشه‌ های لمینتی آن را دارا هستند.

برای ساخت نرده‌ هایی که از جنس شیشه لمینت هستند، ابتدا سازنده دو شیشه 5 میلی متری و 10 میلی متری را در کنار یک دیگر قرار می‌دهد. ارتفاع شیشه‌ ها را برای این مدل معمولا 150 سانتی متر در نظر می‌ گیرند که این اندازه کاملا مطابق استاندارد های بین المللی در سراسر جهان است. جهت مشاهده بیشتر شیشه لمینت کلیک کنید.

شیشه سکوزیت
شیشه لمینت

مزایای نرده شیشه ای لمینت

نرده‌ هایی که شیشه آن‌ ها از لمینت است، در بازار بیشتر به صورت تمام شیشه‌ ای به مشتریان عرضه می‌شوند و تمام بخش آن را شیشه در بر می‌ گیرد. ضخامت شیشه لمنیت اکثر شیشه هایی با ضخامت زیاد قیمت بیشتری دارند قیمت شیشه لمینت 10 نسبت به نمونه های ظریف تر بیشتر است.در واقع شما می‌توانید این نرده‌ ها را هم به عنوان پایه نرده و هم به عنوان گارد محافظ برای بالکن استفاده کنید.

ضخامتی که برای شیشه‌ های لمینت استفاده می‌شود اندازه ای بین 12 الی 16 میلی متر است که در ساخت آن معمولا از هندریل‌ های چوبی، آلومینیومی و همچنین استیل استفاده خواهد شد. شما علاوه بر این که می‌ توانید از این نرده‌ ای شیشه برای بالکن استفاده کنید، برای سایر مکان‌ها مانند نرده‌ های راه پله مجتمع‌ های تجاری، دانشگاه‌ ها، بیمارستان‎ها، مطب، فرودگاه، هتل و … هم استفاده نمایید.

 

نرده شیشه ای جان پناه
نرده شیشه ای برای بالکن
قیمت نرده شیشه ای

هندریل شیشه ای چیست ؟

در هر مدل از نرده چه شیشه ای چه غیر شیشه ای ، استفاده از هندریل باعث استحکام و زیبایی نرده می شود و رفت و آمد در راه پله را آسان تر می کند. هندریل میله ای است که بالای نرده شیشه ای و سطوح شیشب دار قرار میگیرد و در بعضی مواقع کنار راه پله ها نصب می شوند تا افراد کهنسال و بچه ها بتوانند ار آن استفاده کنند .که در انواع و جنس های مختلفی موجود است . 

نرده شیشه ای جان پناه 

نرده شیشه ای جان پناه یک حفاظ نرده ای است برای ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط نصب می شود و این نرده شیشه ای جایگزین نرده های سنتی شده اند و به مرور زمان با ساخت شیشه های شفاف تر و مقاوم تر استفاده از نرده شیشه ای جانپناه افزایش پیدا کرد.نرده شیشه ای جان پناه به دلیل داشتن قابلیت تلفیق و هماهنگی توجه خیلی از مهندسین را به خود جلب کرده است دارای تنوع طرح بوده و به دلیل استفاده از یراق آلات مقاوم و ضد فرسایش آلومنیومی ایمنی بسیار بالایی دارد.
شیشه های مورد استفاده در این نرده ها شیشه سکوریت و لمینت است . مقاومت بسیار خوبی در برابر فشارهای وارد شده دارند جانپناه شیشه ای معمولا در ارتفاع 30 تا 40 سانتی متری با پایه های مختلفی ساخته می شود.

خرید نرده شیشه ای 

برای خرید نرده شیشه ای فاکتورهای مهمی را باید در نظر داشت نرده در ساختمان به منظور حفاظت پله ها مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد بسیار بالایی دارد همچنین برای زیبایی نمای ساختمان به کار میرود .پله های شیشه ای از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار می باشند و قادر هستند وزن بالا را تحمل نمایند. خرید این نرده ها به عنوان جدا کننده محیط ها امکان پذیر است و مزیتهای فراوانی به دنبال دارد مانند برقراری تعامل داخل شرکت و نظارت مدیران به کارکنان شرکت پس نرده شیشه ای در شرکت ها ، اداره ها  و سازمان ها جهت پارتیشن بندی استفاده می شود. برای خرید نرده شیشه ای با متخصصان ما تماس بگیرید.

خرید نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای

نرده شیشه ای با متریال استیل
قیمت نرده شیشه ای

کاربردهای نرده شیشه‌ ای

کاربرد های نرده شیشه ای بسیار زیاد است مثلا به علت زیبایی که دارد می شود در قسمتهای مختلف از آن استفاده کرد و نصب آسانی دارد و به عنوان یه محافظ شفاف عمل میکند و به راحتی تمیز می شود از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و در فضاهایی مانند استخر ، بالکن و تراس مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه به آنها می پردازیم.

نرده شیشه‌ ای بالکن

نرده شیشه ای بالکن تاثیر بسیار زیادی در نمای ساختمان می گذارد و جلوه خاصی به نما می دهد نرده شیشه ای بالکن محافظی است برای جلوکیری از سقوط و از ورود گرد و غبار جلوگیری میکند. نرده شیشه ای به راحتی جایگزین نرده های فلزی قدیمی شده اند. شیشه های تراس و بالکن با استفاده از بهترین قطعات و مواد تشکیل می شوند . سه برابر استحکام بالاتری نسبت به موارد دیگر دارند.نرده شیشه ای به دلیل شفافیت در برابر نور و استقامت بالا در برابر فشار می تواند به عنوان نرده بالکن و تراس استفاده شود. نرده شیشه ای بالکن را می توان با شیشه های سکوریت و لمینت در ضخامت های 9 تا 15 میلی متر استفاده کرد. حفاظ شیشه ای بالکن با چندین سیستم مهار شیشه ای مختلف مانند نرده شیشه ای طرح آلکان، نرده شیشه ای عنکبوتی و نرده شیشه ای با پایه همراه با نگهدارنده شیشه ای اجرا می شود.

نرده شیشه‌ ای استخر

یکی‌ دیگر از کاربرد‌ های نرده شیشه ای با اتصالات استیل، به کارگیری آن به عنوان حفاظ شیشه ای دور استخر است. نرده شیشه ای علاوه بر بادوام ، زیبایی به  فضای استخر شما می دهد. همچنین دید بدون مانع برای شما فراهم می‌سازد، اگر حادثه ای در استخر شما رخ داد، مثلا اینکه فردی در شنا کردن به مشکل بخورد، می‌توانید بلافاصله او را ببینید و به او کمک کنید. در واقع این شفافیت شیشه ایمنی بیشتری برای فضای استخر فراهم می‌سازد. 

انواع نرده شیشه ای
جان پناه شیشه ای

نرده شیشه ای پله گرد 

یکی از مدل های نرده شیشه ای، نرده شیشه ای پله گرد است.نرده شیشه ای به دلیل شفافیت در ایجاد دید کامل اطراف کمک کرده و زیبایی را دو چندان می کند. برای اجرای این نرده از دو لایه شیشه سکوریت و لمینت استفاده می کنند که حالت ایمن و مقاومت بالایی ایجاد میکند. نرده شیشه ای پله گرد به دلیل پیچیدگی در ساخت و طراحی و اجرای آن نسبت به مدل های دیگر نرده شیشه ای از قیمت بالاتری برخوردار است. ساخت شیشه های قوسی و منحنی کمی مشکل است و از اینرو در قیمت این نوع شیشه ها تاثیر زیادی می گذارند. 

جهت مشاهده نمونه کار و مراحل نصب نرده شیشه ای پله گرد کلیک کنید.

نرده شیشه ای تراس 

نرده شیشه ای تراس حفاظ های قدرتمندی است که برای جلوگیری از پرتاب شدن بر روی بالکن تعبیه می شود که برای امنیت و زیبایی کاربرد فراوانی دارد که شما می توانید با استفاده از یک نصب عالی و بهترین قطعات و مواد به حفاظت عالی این شیشه مطمین باشد که از جنس شیشه های لمینت و سکوریت می باشد.

ضخامت و نوع شیشه سکوریت را می توان براساس پروژه انتخاب کرد امروزه با استفاده از شاسی که از قطعات ریلی آلومینیومی و قطعات لولایی تشکیل می شود شما می توانید به استاندارد و کیفیت اصلی این حفاظ مطمئن باشید.  نرده های شیشه ای تراس با پایه های مختلفی قابل اجرا می باشد ، انتخاب نوع پایه به سلیقه ی کارفرما و همچنین تشخیص کارشناس فنی بعد از بازدید حضوری از محل پروژه صورت می گیرد.  

نرده شیشه ای
نرده شیشه ای

نرده‌ شیشه‌ای ویلا

افزودنی شیک و مدرن برای هر خانه‌ای هستند. آنها می‌توانند زیبایی و ظرافت را به فضای بیرونی شما بیفزایند و در عین حال امنیت و آرامش خاطر را نیز فراهم کنند.

نرده‌های شیشه‌ای را می‌توان از مواد مختلفی از جمله شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه رنگی ساخت. آنها را می توان به سبک ها و طرح های مختلف نیز نصب کرد تا با نیازها و ترجیحات خاص شما مطابقت داشته باشد.

نرده های شیشه ای ویلا مزایای زیادی دارند از جمله:

  • زیبایی: نرده های شیشه ای ظاهری شیک و مدرن به هر خانه ای می بخشند. آنها می توانند زیبایی طبیعی محیط اطراف شما را تکمیل کنند و در عین حال حسی از ظرافت و پیچیدگی را اضافه کنند.
  • ایمنی: نرده های شیشه ای راهی ایمن برای محصور کردن استخر، پاسیو یا هر فضای بیرونی دیگری هستند. آنها قوی و بادوام هستند و می توانند از شما و عزیزانتان در برابر آسیب محافظت کنند.
  • امنیت: نرده های شیشه ای می توانند به جلوگیری از ورود متجاوزان به ملک شما کمک کنند. آنها یک مانع بصری ایجاد می کنند که می تواند متجاوزان را منصرف کند.
  • نگهداری کم: نرده های شیشه ای نگهداری کمی دارند. آنها را می توان به راحتی با آب و صابون تمیز کرد و نیازی به رنگ آمیزی یا آب بندی منظم ندارند.

اگر به دنبال راهی برای افزودن زیبایی، ایمنی و امنیت به فضای بیرونی خود هستید، نرده های شیشه ای ویلا گزینه ای عالی هستند. آنها یک راه شیک و مدرن برای محصور کردن استخر، پاسیو یا هر فضای بیرونی دیگری هستند.

نرده شیشه ای پله دوبلکس 

پله شیشه ای امروزه در طراحی دکوراسیون نقش بسزایی دارد این نوع پله با طرح های زیبا و ترکیب با یراق آلات شیک زیبایی خیره کننده ای به فضا می بخشد. اجرای نرده شیشه ای دوبلکس را میتوان به دو صورت فریم دار و بدون فریم اجرا کرد. پله شیشه ای دوبلکس امکان نورپردازی در بین پله ها را نیز فراهم می کند و فضا را بسیار پرنور تر از حد طبیعی نشان می دهد و این طبیعی بودن نور صد در صد باعث بزرگتر دیده شدن فضا می گردد و جز راه پله های شیشه ای چند لایه سکوریت و لمینت محسوب می شود که دوام و استقامت بالایی دارد . پله به دلیل مرتبط کردن بیرون و درون یک فضا با انواع شوک‌های دمایی روبرو است. استقامت و دوام جنس پله مهم‌ترین نکته‌ای است که در هنگام خرید نباید از آن غافل شد. 

نرده شیشه ای

نرده‌های چوبی شیشه‌ای

نرده‌های چوبی شیشه‌ای ترکیبی از زیبایی طبیعی چوب و ظرافت مدرن شیشه هستند. آنها حسی شیک و معاصر به هر خانه یا کسب و کاری می‌بخشند.

نرده‌های چوبی شیشه‌ای را می‌توان از انواع مختلف چوب از جمله بلوط، افرا و ماهون ساخت. شیشه را می‌توان به صورت شفاف، مات یا رنگی ساخت. همچنین می‌توان آن را با طرح‌ها یا الگوهای حکاکی کرد.

نرده‌های چوبی شیشه‌ای را می‌توان در کاربردهای مختلفی از جمله پله‌ها، بالکن‌ها، گذرگاه‌ها و نرده‌ها استفاده کرد. آنها همچنین می‌توانند به عنوان جداکننده‌های اتاق یا برای ایجاد حریم خصوصی در حمام یا اتاق خواب استفاده شوند.

نرده چوبی شیشه ای

بهترین نرده شیشه ای 

بهترین نوع نرده شیشه ای برای شما بستگی به نیازها و ترجیحاتتان دارد. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع نرده های شیشه ای و مزایا و معایب آنها آورده شده است:

نرده شیشه ای فیکس پوینت:

مزایا: ظاهری مینیمالیستی و مدرن دارد، نصب آن آسان است و دید باز را حفظ می کند.
معایب: می تواند گران تر از سایر انواع نرده ها باشد و برای سطوح ناهموار مناسب نیست.

نرده شیشه ای هندریل:

مزایا: مقرون به صرفه تر از نرده های فیکس پوینت است و برای سطوح ناهموار مناسب است.
معایب: به اندازه نرده های فیکس پوینت مدرن به نظر نمی رسد و می تواند دید را کمی مسدود کند.

نرده شیشه ای اسپیگات:

مزایا: بسیار محکم و بادوام است و برای مکان های پرتردد مناسب است.
معایب: می تواند گران تر از سایر انواع نرده ها باشد و نصب آن دشوارتر است.

نرده شیشه ای فریم لس:

مزایا: ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد و دید باز را حفظ می کند.
معایب: می تواند گران تر از سایر انواع نرده ها باشد و به طور کلی برای مکان های مسکونی مناسب نیست.

نرده شیشه ای
نرده شیشه ای

نرده شیشه ای نشکن 

نرده‌های شیشه‌ای نشکن یک گزینه عالی برای استفاده در مکان‌هایی همچون پله‌ها، تراس‌ها، بالکن‌ها و سایر مکان‌ها است که نیاز به محافظت از افراد در برابر افتادن دارند. این نرده‌ها از شیشه‌های ایمنی ساخته شده‌اند که در صورت تصادف یا ضربه، به قطعات کوچک و کم خطر تبدیل می‌شوند. برای خرید نرده شیشه‌ای نشکن می‌توانید با مشاوران ما در یاشیل تماس حاصل فرمایید ما انواع مختلف نرده‌های شیشه‌ای نشکن با طرح‌ها و ابعاد مختلف موجود داریم. 

 

نرده‌ شیشه‌ای مشکی

نرده‌ شیشه‌ای مشکی راهی شیک و مدرن برای افزودن زیبایی و ایمنی به هر خانه یا کسب‌وکاری هستند. آنها می‌توانند با انواع مختلف دکورها مطابقت داشته باشند و حسی از ظرافت و پیچیدگی را اضافه کنند. نرده‌های شیشه‌ای مشکی را می‌توان از مواد مختلفی از جمله شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه رنگی ساخت. آنها را می توان در انواع سبک ها از جمله فریم دار، بدون فریم و پایه اسپایدر ساخت.

نرده‌های شیشه‌ای مشکی را می‌توان در کاربردهای مختلفی از جمله پله‌ها، بالکن‌ها، گذرگاه‌ها و نرده‌ها استفاده کرد. همچنین می‌توان از آنها به عنوان جداکننده‌های اتاق یا برای ایجاد حریم خصوصی در حمام یا اتاق خواب استفاده کرد. برای ثبت سفارش و راهنمایی انتخاب بهترین مدل با کارشناسان حرفه ای ما تماس حاصل فرمایید.

نرده شیشه ای مشکی
قیمت نرده شیشه ای مشکی

مشاوران ما در یاشیل در در زمینه نرده شیشه ای با داشتن تجربه و دانش کافی، شما را در هرزمینه ای راهنمایی می کنند برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

نرده شیشه ای هنزا

یک سیستم نوین و مدرن برای حفاظت و زیبایی در فضاهای مختلف است. این سیستم از ترکیب پایه های فلزی و شیشه های سکوریت یا لمینت ساخته شده و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. اجزای نرده شیشه ای هنزا:

  • پایه های فلزی: پایه های نرده هنزا از جنس آلومینیوم یا استیل ضد زنگ هستند و در رنگ های مختلف ارائه می شوند.
  • شیشه: شیشه های مورد استفاده در این سیستم از نوع سکوریت یا لمینت هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند.
  • قطعات اتصال: برای اتصال شیشه ها به پایه ها و همچنین به یکدیگر از قطعات فلزی مخصوص استفاده می شود.

مزایای نرده شیشه ای هنزا

  • ایمنی بالا: استفاده از شیشه های سکوریت و لمینت و همچنین پایه های فلزی مقاوم، ایمنی این نوع نرده را به طور قابل توجهی افزایش داده است.
  • ظرافت و زیبایی: طراحی ساده و مینیمالیستی نرده های هنزا، ظاهری زیبا و مدرن به فضا می بخشد.
  • دید وسیع: استفاده از شیشه در ساخت این نرده ها، مانع از محدود شدن دید نمی شود.
  • قابلیت نصب در مکان های مختلف: نرده های هنزا را می توان در مکان های مختلف مانند بالکن، راه پله، محوطه سازی و … نصب کرد.
  • تنوع در طرح و رنگ: این نوع نرده ها در طرح ها و رنگ های مختلف
قیمت نرده شیشه ای
نزده شیشه ای

مزایای نرده شیشه ای

1- زیبایی و ظاهر شیشه

نرده های شیشه ای به دلیل شفافیت و براق بودن شیشه، ظاهر زیبا و مدرنی به فضا می‌بخشند.نرده های شیشه ای ظاهری زیبا و شیک دارند و به طراحی و داخلی و خارجی ساختمان شما جلوه ای خاص می‌دهند.

2- افزایش نورپذیری

استفاده از نرده های شیشه ای در فضاهای داخلی چیدمان روشنایی را بهبود می‌بخشد و باعث افزایش نورپذیری در فضا می‌گردد.نرده های شیشه ای نور را به طور کامل تردد می‌دهند و اجازه می‌دهند تا نور طبیعی بیشتری به داخل فضای داخلی ساختمان برسد.

 

3- حفاظت و امنیت

نرده های شيشه‌ ای با قابليت تحمل بار بالا، قوي و مقاوم هستند. همچنین، به دليل صاف بودن سطح شيشه، سخت‌تر است کساني که قصد سرقت يا تجاوز به فضا را دارند، بتوانند در فضاي ديگري رصدي دقيق داشته باشند.نرده های شیشه ای مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی مانند باد، باران و آفتاب دارند و به طور کلی به مدت طولانی قابل استفاده و دوام دارند.

4- آسان تميز کردن

سطح صاف و بى خط و خش نرده هاى شیشه ای باعث مى‌شود که تميز کردن آنها بسيار آسان و سريع باشد.نرده های شیشه ای نیاز به تعویض و تغییر ندارد و به راحتی با یک دستمال کم آب و مواد معمولی قابل تمیزکاری هستند.

 

5- ایجاد احساس فضای بزرگتر

استفاده از نرده های شیشه ای به جای نرده های فلزی یا چوبی، باعث می‌شود فضا بزرگتر و بازتر به نظر برسد.استفاده از نرده شیشه ای به شما اجازه می‌دهد تا از منظره‌ی خارجی ساختمان بهره بیشتری ببرید و از دیدن مناظر طبیعی، شهر و یا حتی دریا لذت ببرید.

6- قابلیت تطبیق با سبک های مختلف:

نرده های شیشه ای به راحتی قابل تطبیق با سبک های دکوراسیون داخلی و خارجی مختلف هستند و به راحتی قابل تنظیم و تغییر شکل می‌باشند.

قیمت نرده شیشه ای یالکن

انواع مدل های نرده شيشه ای

 اصلي ترين مدل نرده شيشه ای، می‌توان به مدل‌ های زیر اشاره کرد:

1. نرده شیشه‌ ای تمام شیشه: در این نوع نرده، ستون‌ ها و ریل‌ ها از جنس شیشه هستند و هیچ عنصر فلزی دیگری در آن استفاده نمی‌شود. این مدل به دلیل ظاهر زیبا و شفاف بودن، بسیار محبوب است.

2. نرده شیشه‌ ای با فلز: در این نوع نرده، ستون‌ ها و ریل‌ ها از جنس فلز ( مانند استیل ) ساخته شده و بین آن‌ ها پانل‌ های شیشه‌ ای قرار دارد. این مدل همچنین دارای ظاهر زیبا و مدرن است.

3. نرده شیشه‌ ای با چوب: در این نوع نرده، ستون‌ ها و ریل‌ ها از جنس چوب ساخته شده و پانل‌ های شیشه‌ ای بین آن قرار دارد. این مدل به دلیل ترکیب طبیعی چوب و شفافیت شیشه، ظاهری گرم و دوست‌ داشتنی دارد.

همچنین، در بازار مدل‌ های مختلف دیگری نیز وجود دارد که با ترکیبات مختلف از شیشه، فلز و چوب ساخته شده‌اند. انتخاب نوع مناسب بستگی به سلایق شما و همچنین استفاده از فضای مورد نظر دارد.برای استعلام از قیمت نرده شیشه ای برای بالکن با ما در تماس باشید .

خرید نرده شیشه ای
فروش نرده شیشه ای

اتصالات نرده شیشه ای

اتصالات نرده شیشه ای یک سیستم اتصال است که برای نصب و اتصال نرده های شیشه ای در ساختمان ها و فضاهای عمومی استفاده می شود. این سیستم اتصالات معمولاً شامل قطعات فلزی یا استنلس استیل است که به نرده های شیشه ای متصل می شوند و به آنها پایداری و قدرت اضافه می کنند. این نوع اتصالات برای افزایش زیبایی و امنیت در فضاهای داخل و خارج ساختمان استفاده می شود.

نرده شیشه ای علاوه بر این که نقش حفاظتی را ایفا می کند جلوه زیبایی خم ایجاد می کند. نصب این نرده های شیشه ای نیازمند به کار گیری یراق آلات با کیفیت و مقاوم می باشد این ِیراق آلات ها قطعات اصلی برای ثابت نگه داشتن نرده شیشه ای هستند که انواع مختلفی دارد و با آلیاژهای استیل ، آهنی و آلومنیومی تولید می شوند. یراق و اتصالات نرده شیشه ای برای انواع نرده شیشه ای اسپیگات و اکسپوز فیکس پوینت ساخته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

نرده شیشه ای فریم دار

انواع یراق آلات نرده شیشه ای 

معمولا برای اتصال شیشه سکوریت به زمین یا دیوار باید از اتصالات زیر استفاده کرد. نوع اتصالات نرده شیشه ای با توجه به محل پروژه و شیوه ی اجرای کار تعیین می شود .

پایه نگهدارنده شیشه یا اسپیگوت

فیکس پوینت یا اتصال دکمه ای

اتصال شیشه به شیشه

اتصال هندریل به شیشه

پایه نرده شیشه ای چیست؟

نرده ها ی شیشه ای که از جنس شیشه هستند حفاظ هستند از که توسط پایه هایی از جنس استیل ، آلومنیوم ، چوب و غیره به زمین نصب می شوند.
پایه های شیشه ای زیبای نرده شیشه ای را بیشتر میکند در ادامه به انواع پایه ها در نرده شیشه ای های متفاوت می پردازیم:

پایه اسپیگوت نرده شیشه ای

پایه های نرده شیشه ای اسپیگات با ابعاد 15 تا 25 سانتی متر هستند که از جنس فولاد ، استیل و آلومنیوم می باشند و در اشکال مختلفی مانند دایره و مربع طراحی و ساخنه می شوند و نصبی آسان دارند.

پایه اکسپوز دفنی نرده شیشه ای

پایه های نرده شیشه ای اکسپوز حاوی پروفیل روکاری می باشد که نقش حفاظت و ایمنی بودن را دارد در نرده های شیشه ای اکسپوز شیشه های رنگی و ال ای دی هم می توانند مثل شیشه سکوریت و لمینت بر پایه های نصب شوندچون پروفیل های این نرده از جنس آلومنیوم بوده و مقاومت بالایی دارد.

 پایه فیکس پوینت نرده شیشه ای

نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت را سیستم اتصالات نقطه ای هم می گویند  زیرا در این روش ابتدا باید سوراخ هایی بر روی نرده ایجاد شود مرحله بعدی قطعات نگهدارنده ای که به صورت مربع با دایره شکل هستند را از سوراخ ها عبور می کند و به دیوار جانبی نصب می شود.نکته مهم برای نصب پایه های نرده شیشه ای فیکس پوینت فاصله پایه ها آنها از هم دیگر است که نیاز به تجربه متخصصان در این حوزه دارد. برای استعلام از قیمت نرده شیشه ای با مشاوران ما در تماس باشید.

اتصال از بدنه فیکس پوینت

جنس این نوع یراق آلات ها از آلیاژهای استیل، آلومینیوم و آهن می باشد که بسته به سلیقه کارفرما می توانند مورد استفاده قراربگیرند. یراق های استیل و آلومینیومی ماندگاری بالایی در برابر رطوبت دارند و برای فضاهای کوچک و محدود از بهترین شیوه های نصب هستند و نوع استیل 304 و یا 316 آن برای نرده شیشه ای بالکن و نرده شیشه ای پله پرکاربرد است. 

اتصالات هندریل به شیشه 

از انواع هندریل های پروفیلی یا لوله ای  با جنس استیل، چوب و آلومینیوم می توان باتوجه به سلیقه و انتخاب کارفرما استفاده کرد.

هندریل استیل مدل لوله ای : این نوع هندریل با قطرهای متفاومت و یا کمتر از جنس استیل ضد زنگ موجود است. این نرده در دو نوع آلیاژ  304 و 201 موجود بوده که نوع 304 آن ضدخوردگی بوده و گران تر می باشد.

هندریل آلومینیومی مدل پروفیلی: به شکل پروفیل های مربعی و مستطیلی موجود است. ضخامت شیشه ها نوع پروفیل نرده های شیشه ای را تعیین می کنند.

اتصالات نرده شیشه ای
یزاق آلات نرده شیشه ای

نکات مهم اجرایی نرده شیشه ای

نصب و اجرای نرده شیشه‌ای یک فرآیند حرفه‌ای است و برای حفاظت و زیبایی فضا بسیار مهم است. در زیر به برخی از نکات مهم در نصب و اجرای نرده شیشه‌ای اشاره می‌کنم:

1. انتخاب متریال مناسب: انتخاب شیشه‌های مقاوم و پرکاربرد برای نصب در نرده بسیار مهم است. شیشه‌های تمام شیشه، لمینیت شیشه‌ای و شیشه‌های چندلایه با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان معمولا به‌کار می‌روند.

2. انتخاب سیستم نرده: برای نصب نرده شیشه‌ای، سیستم مناسبی انتخاب کنید که با استحکام و ظاهر کلی فضا هماهنگ باشد. سیستمهای استنلس استیل، آلومینیوم و استیل ضد زنگ معمولا برای این منظور استفاده می‌شوند.

3. تعیین ابعاد و محل نصب: قبل از نصب نرده شیشه‌ای، باید ابعاد و محل نصب را دقیقا اندازه گرفت و هماهنگی لازم را با متصدی نصب انجام دهید.

4. نحوه نصب شیشه: برای نصب شیشه در نرده شیشه‌ای، از طریق سیستم‌های پنوماتیک، سیستم‌های صفحه مقاوم، یا پرسی های مخصوص استفاده می‌شود. نحوه نصب شیشه باید به‌گونه‌ای باشد که سلامت و استحکام نرده را تامین کند.

5. نصب استراکچر: استراکچر نیز باید به‌طور کامل و صحیح نصب شود تا متصل‌های و راه ارتباطی بین شیشه و استراکچر را تثبیت نموده و استحکام کامل نرده را تضمین کند.

6. رعایت استانداردها: در نصب نرده شیشه‌ای باید استانداردها و مقررات مربوطه را رعایت کنید. این مقررات عموماً شامل ضوابط ایمنی، مدیریت آتش‌سوزی و استحکام ساختمان است.

همچنین، بهتر است نصب و اجرای نرده شیشه‌ای را به یک تیم تخصصی و حرفه‌ای  انجام دهید تا بهترین نتیجه را بدست آورید. تیم تخصصی ما میتواند در این زمینه به شما عزیزان کمک کنند.

نرده شیشه ای استخر
نرده شیشه ای تراس

پروفیل نرده شیشه ای

پروفیل نرده شیشه ای یک پروفیل مستحکم است که از جنس آلومنیوم ساخته شده است که در قسمت پایین شیشه به عنوان هندریل دفنی بر روی زمین قرار می گیرد و پایه محکمی برای نگه داشتن می باشد. این پروفیل نرده شیشه ای به نمای ساختمان حس مدرن بودن می بخشد و به دلیل نمای وزن سبک و نصب آسان و ماندگاری بالا برای سرمایه گذاری عالی می باشد.

پروفیل نرده شیشه ای به طور عمده از جنس آلومنیوم و استیل می باشد پروفیل‌های مربوطه در فاصله‌های تعیین شده‌ای نصب می‌شوند تا شیشه‌ها با قرارگیری در داخل آن‌ها، ثابت گردند که انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

انواع پروفیل نرده شیشه ای 

پروفیل نرده شیشه ای انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه شما می شود از آنها استفاده کرد در ادامه به بررسی این پروفیل ها پرداخته ایم.

پروفیل آلومنیومی

پروفیل آلومنیومی دارای کاربرد و رواج بیشتری نسبت به مدل های دیگر پروفیل است به دلیل چکش خوار بودن آلومینیوم می توان هر طرحی را در آن پیاده سازی کرد علاوه بر آن دارای سهولت نصب و دوام  و هزینه مناسب است برش و شکل دهی آلومینیوم یکی از ویژگی های بارز این پروفیل است و پروفیل آلومینیومی را می توان رنگ آمیزی کرد که با توجه به سلیقه مشتری قابل سفارش است و گزینه خوبی برای استفاده در نرده شیشه ای است .  

پروفیل فولادی 

این پروفیل مانند پروفیل آلومینیومی چکش خوار و براق است و میتوان در طرحهای متنوع از پروفیل فولادی استفاده کرد با این تفاوت که در پروفیل فولادی برش و شکل دهی سخت تر ار آلومینیومی است و به این دلیل استفاده از آلومینیوم بیشتر است و پروفیل فولادی مانند آلومینومی قابل رنگ کاری است اما این رنگ کاری باید مداوم انجام شود تا ظاهر آن حفظ شود و به مرور قابل زنگ زدگی هم خواهد بود .

پروفیل دفنی

یکی از محبوب ترین پروفیل ها ،پروفیل دفنی است که توجه خیلی از طراحان را به خود جلب کرده است دلیل محبوبیت آن این است که پروفیل دفنی به گونه ای شیشه را نگه می دارد که ار نمای بیرون مشخص نیست زیرا در زیر رمین قرار می گیرند و دیگر نیازی به رنگ آمیزی نیست . این ویژگی های پروفیل دفنی باعث شده مناظر زیبایی دو چندان پیدا کند و مناسب برای نمای ویلا و رستوران ها و استخر و مکان های تجاری شود .اگر به دنبال طراحی شیک برای منزل خود هستید ما به شما استفاده از پروفیل‌های دفنی را توصیه می‌کنیم. از این محصولات غالبا در نرده شیشه ای دفنی استفاده می‌گردد.

پروفیل نرده شیشه ای
نرده شیشه ای
نرده شیشه ای
اتصالات نرده شیشه ای

نرده‌ شیشه‌ای و استیل  

نرده‌های استیل و شیشه‌ای نوعی نرده هستند که از ترکیب استیل و شیشه ساخته می‌شوند. آنها اغلب در کاربردهای مسکونی و تجاری استفاده می شوند و می توانند ظاهری شیک و مدرن را ارائه دهند.

مزایای زیادی برای استفاده از نرده های استیل و شیشه ای وجود دارد. آنها بادوام و ماندگار هستند و نیاز به نگهداری کمی دارند. آنها همچنین ایمن و قابل اعتماد هستند و می توانند برای ارائه حفاظت از کودکان و حیوانات خانگی استفاده شوند. علاوه بر این، نرده‌های استیل و شیشه‌ای می‌توانند ظاهری سبک و مطبوع را ارائه دهند و می‌توانند برای تکمیل انواع دکورها استفاده شوند.

نرده‌های استیل و شیشه‌ای را می‌توان به روش‌های مختلفی نصب کرد. آنها را می توان روی سطوح چوبی، بتنی یا فلزی نصب کرد. آنها همچنین می توانند به صورت عمودی یا افقی نصب شوند. نرده های استیل و شیشه ای در طیف وسیعی از قیمت ها موجود هستند. قیمت نرده به نوع استیل و شیشه استفاده شده، اندازه نرده و پیچیدگی نصب بستگی دارد.

هندریل نرده شیشه ای

هندریل نرده شیشه ای نوعی هندریل است که از جنس شیشه ساخته می‌شود. این نوع هندریل به دلیل زیبایی و ظرافت، انتخابی محبوب برای نرده‌های راه پله، بالکن و تراس است. هندریل نرده شیشه ای انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال هندریلی شیک، بادوام، ایمن و با نیاز به نگهداری کم هستند. این نوع هندریل می‌تواند زیبایی و ظرافت را به فضای شما هدیه دهد.

نرده شیشه ای
نرده شیشه ای

تفاوت نرده شیشه ای با نرده شیشه ای جانپناه در چیست ؟

در واقع تفاوت اصلی نرده شیشه ای و نرده شیشه ای جانپناه در کاربرد آنها است. نرده شیشه ای معمولاً برای ایجاد جداسازی بین دو فضای مختلف استفاده می شود، مانند جداسازی بین دو طبقه در یک ساختمان یا جداسازی بین فضای داخلی و خارجی یک ساختمان. در حالی که نرده شیشه ای جانپناه معمولاً برای ایجاد ایمنی در ارتفاع استفاده می شود، مانند جانپناه اطراف یک تراس یا بالکن.

در ادامه به برخی از تفاوت های دیگر این دو نوع نرده اشاره می کنیم:

  • ارتفاع: نرده های شیشه ای معمولاً ارتفاع کمتری نسبت به نرده های شیشه ای جانپناه دارند. این به دلیل این است که نرده های شیشه ای برای ایجاد جداسازی بین دو فضای مختلف استفاده می شوند و نیازی به ایجاد ایمنی در ارتفاع ندارند. در حالی که نرده های شیشه ای جانپناه باید حداقل ارتفاع 110 سانتی متر داشته باشند تا ایمنی افراد را در برابر سقوط از ارتفاع تضمین کنند.
  • نوع شیشه: شیشه های استفاده شده در نرده های شیشه ای معمولاً شیشه های سکوریت هستند. شیشه های سکوریت در برابر ضربه و شکست مقاوم هستند و در صورت شکست نیز به قطعات کوچک و بی خطر تبدیل می شوند. در حالی که در نرده های شیشه ای جانپناه معمولاً از شیشه های لمینت استفاده می شود. شیشه های لمینت از دو لایه شیشه و یک لایه لایه میانی تشکیل شده اند که در صورت شکست شیشه، لایه میانی مانع از پرتاب قطعات شیشه می شود.
  • روش نصب: نرده های شیشه ای معمولاً به صورت توکار یا روکار نصب می شوند. در روش توکار، پروفیل های نگهدارنده شیشه ها در داخل زمین کار گذاشته می شوند. در حالی که در روش روکار، پروفیل های نگهدارنده شیشه ها روی سطح زمین نصب می شوند. نرده های شیشه ای جانپناه نیز معمولاً به صورت توکار نصب می شوند.

در نهایت، انتخاب نوع نرده شیشه ای مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله کاربرد نرده، ارتفاع مورد نیاز، شرایط محیطی و بودجه.

فروش نرده شیشه ای
نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای 

قیمت نرده‌ شیشه ای  بستگی به عوامل زیادی دارد که یکی از این عوامل اندازه صفحه شیشه‌ ای، نوع شیشه ( شیشه‌ های سکوریت، لمینت، مات، مشجر ) ، جنس و رنگ ابزار آلاتی که به کار می‌رود ( استیل،  آلومینیوم  ، رنگ‌ های مات، براق، طلایی، نقره‌ای) ، متراژ کلی نرده، محل نصب نرده و نوع نرده ( نیم قاب، قاب دار، بدون قاب ) اشاره کرد.
برای اطلاع از تعرفه‌ ها و قیمت نرده شیشه ای کافی است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنند.

هزینه نرده شیشه ای

هزینه تمام شده برای نرده‌ هایی که شیشه‌ ای هستند، نسبت به هزینه تمام شده هندریل‌ های تمام شیشه‌ ای، معمولا اقتصادی‌ تر و مقرون به صرفه‌ تر هستند که این موضوع می‌تواند برای بسیاری از افراد نکته مهمی باشد. این نوع نرده‌ ها چون محکم هستند و مقاومت بسیار بالایی هم دارند، می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای نرده‌ های راه پله‌ های داخل ساختمان، ویلاها یا حتی ادارات باشند.

برای نصب نرده‌ هایی که جنس شیشه آن‌ ها به صورت سکوریتی است، سازنده ابتدا پروفیل‌ ها را با توجه به ارتفاعی که این نرده‌ ها دارند، با فاصله مشخصی در کنار هم دیگر قرار می‌دهند. برای اطلاع از تعرفه‌ ها و قیمت نرده شیشه ای کافی است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنند. شرکت یاشیل با تنوع بالا و نصب سریع و قیمت مناسب آماده خدمت زسانی به شما عزیزان می باشد.

محصولات بیشتر شرکت یاشیل دُر

قیمت نرده شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: نوع شیشه، ضخامت شیشه ، محل نصب و غیره بستگی دارد .

بله فاکتور رسمی از طرف شرکت ما ارائه داده می شود.

نرده های شیشه ای می توانند بسیار امن باشند، به شرطی که به درستی طراحی، نصب و نگهداری شوند. نرده های شیشه ای برای کودکان و حیوانات خانگی امن تر از نرده های فلزی هستند زیرا هیچ گونه شکاف یا حفره ای برای گیر کردن دست یا پا وجود ندارد.

5/5

16 دیدگاه دربارهٔ «نرده شیشه ای + لیست قیمت 1403»

  1. فرشاد حسنی

    با سلام انواع نرده شیشه ای که مناسب بالکن باشه با قیمت لطف میکنید یکم راهنماییم کنید؟

    1. سلام وقت بخیر نرده شیشه ای انواع مختلفی دارد که تو مقاله کامل توضیح داده شده است اما نرده ای که مناسب بالکن باشد میتوان به نرده شیشه ای اسپیگات و نرده شیشه ای دفنی یا توکار اشاره کرد.

  2. بازتاب: شیشه های مورد استفاده در نرده شیشه ای کدام بهتر است سکوریت یا لمینت؟ - تکنوشو | Techno Sho

  3. سلام خوب هستید من برای نرده بالکن بین دوتا شیشه موندم که کدوم را انتخاب کنممیشه راهنمایی کنید شیشه سکوریت بهتر است یا لمینت؟

  4. بازتاب: بهترین نرده شیشه ای برای خانه - آگهی صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×