پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره

پارتیشن شیشه ای جزء مدرن‌ترین تجهیزاتی است که برای تفکیک فضاهای مختلف مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساخت این دیوارهای شیشه ای از بهترین و درجه یک‌ترین متریال استفاده می‌شود، به گونه‌ای که علاوه بر فضاسازی محیط، از هدر رفت انرژی جلوگیری کرده و به معماری فضا جان می‌بخشد. یکی از پرطرفدارترین این محصولات، پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره است که به دلیل دارا بودن برخی فاکتورها، جزء انتخاب‌های اولیه مدیران جهت جداسازی محیط اداری است. در ادامه با یاشیل در همراه باشید تا بیشتر با این تولیدات آشنا شویم.

هرچیزی که باید درباره پارتیشن شیشه ای اداری بدانید!

فضاسازی و طراحی محیط اداری برای تعامل بیشتر با کارمندان و برقراری محیطی دوستانه یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت در کار است. در گذشته برای قسمت‌بندی کردن هر بخش اداری اغلب اتاق‌هایی مجزا برای هر فرد در نظر گرفته می‌شد. اتاق‌هایی که با دیوارهای بتنی و آجری ساخته شده و به طور کل از فضای بیرونی مجزا بود.

این تفکیک فضا معایب بسیار زیادی را به همراه داشت. از جمله این معایب می‌توان به‌عدم نظارت کافی بر روی دیگر کارمندان، هدررفت انرژی در اثر مصرف برق زیاد، کوچک‌تر کردن فضای اداری و برخورداری از محیطی خشک و غیرمدرنیته اشاره کرد. این موارد، ایده ساخت پارتیشن شیشه ای را در ذهن تولیدکنندگان ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای اداری با ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فرد خود، این مشکلات را به خوبی رفع کرده است. از جمله مهم‌ترین مزایای پارتیشن شیشه ای اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به عنوان یک دیوار جداکننده موقتی و کاذب در محیط اداری استفاده می‌شود که می‌توان در صورت لزوم آن را حذف کرد.
  • به افزایش نظم در محیط اداری کمک بسیار زیادی می‌کند.
  • در زیباسازی و مدرن شدن محیط اداری تاثیر دارد.
  • این امکان را برای تمامی اعضای یک شرکت یا سازمان فراهم می‌کند که از محیط اداری موجود به شکلی بهینه استفاده کنند.
  • با استفاده از انواع پارتیشن شیشه ای می‌توان، حریمی خصوصی یا نیمه خصوصی برای کارمندان ایجاد کرد تا از این طریق امور خود را با بازدهی بیشتری انجام دهند.
پارتیشن شیشه ای دوجداره
پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره

ویژگی‌های پارتیشن شیشه ای اداری

  • اجرا، نصب و راه اندازی پارتیشن شیشه ای اداری بسیار آسان و راحت است.
  • این دیوارهای جداکننده عایق حرارتی و صوتی هستند. درواقع شما با استفاده از پارتیشن شیشه ای همچنان خریم خصوصی خود را خواهید داشت.
  • پارتیشن شیشه ای اداری دوام و طول عمر بالایی دارد.
  • از نظر هزینه نیز نسبت به دیگر مصالح ساختمانی ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.
  • در هر فضای اداری و با هر ابعاد و متراژی می‌توان از پارتیشن شیشه ای مناسب برای جداسازی بخش‌های مختلف استفاده کرد.
  • پارتیشن‌ها اصولا سازه‌های کم وزن و سبک هستند.
  • در بسیاری از پارتیشن‌های شیشه ای امکان نصب قفسه و کمد برای کارمندان وجود دارد.
  • در ساخت این محصولات از تکنولوژی نانو بهره گرفته شده و قابلیت ضدآب دارند.
  • پارتیشن شیشه ای اداری را می‌توان بسته به طراحی داخلی شرکت و سلیقه افراد، در رنگ‌بندی‌ها و طرح‌های مختلف تهیه کرد.
  • در صورت لزوم، تعویض یا تعمیر آن‌ها بسیار آسان است.
  • این دیوارهای جداکننده جذاب قابلیت نصب پرده را نیز دارند.
پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره

پارتیشن شیشه ای دنیای بسیار گسترده و متنوعی دارد. بسته به نوع شیشه به کار رفته در پارتیشن، ابعاد و اندازه، رنگ‌بندی و…می توان آن را به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی کرد. در بازار انواعی از پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره، تک جداره، پارتیشن فریم دار، فریم لس (بدون فریم)، پارتیشن رنگی، پارتیشن مات و… وجود دارد که خریداران به تناسب شرایط محیط و نیاز خود می‌توانند هریک از انواع آن را تهیه کنند.

یکی از محبوب‌ترین انواع پارتیشن برای محیط‌های کاری، پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره است. بیایید کمی با این محصول آشنا شویم. پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره از ضخامت کاملا استانداردی برای محیط اداری برخوردار است، به شکلی که هم تفکیک کاملا اصولی انجام شده و هم به حریم خصوصی افراد احترام گذاشته می‌شود. این پارتیشن‌ها می‌توانند از ورود آلودگی صوتی به داخل هر بخش جلوگیری کنند. همچنین دمای اتاق را به خوبی حفظ کرده و در فصول سرد سال از خروج گرما به بیرون جلوگیری می‌کنند.

هم‌چنین بخوانید: پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای

مدیران یک شرکت با بخش‌بندی محیط اداری به کمک پارتیشن شیشه ای این امکان را دارند تا بر عملکرد کارمندان خود نظارت خوبی داشته باشند. همچنین درصورت لزوم می‌توان از پارتیشن‌هایی استفاده کرده که شیشه بکاررفته در آن از نوع سندبلا یا مات است. این پارتیشن‌ها فضای شخصی بیشتری به افراد می‌دهند و در افزایش تمرکز آن‌ها نیز تاثیر بسزایی دارند.

پارتیشن شیشه ای دوجداره بسیار انعطاف‌پذیر بوده و سازگاری قابل توجهی با محیط‌های اداری دارد. یکی دیگر از نکات قابل توجه پارتیشن شیشه ای، قابلیت انتقال نور در آن است. این پارتیشن‌ها با انتقال نور خورشید به بخش‌های مختلف شرکت، از مصرف زیاد برق جلوگیری می‌کنند که این یک نکته مهم برای محیط‌های اداری است.

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری دو جداره

نکات مهم در انتخاب پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره

در خرید پارتیشن شیشه ای، فاکتورها و پارامترهای مختلفی وجود دارند که بررسی آن‌ها پیش از نهایی شدن سفارش مهم است. سازگاری بالای این محصولات به دلیل تنوع بالای تولیدات است و این یعنی شما برای هر فضایی بایستی مناسب‌ترین نوع پارتیشن را انتخاب کنید. از جمله مهم‌ترین نکات در انتخاب پارتیشن شیشه ای اداری عبارتند از:

  • در نظر گرفتن ابعاد و اندازه محل قرارگیری پارتیشن و به دنبال آن تطابق این ابعاد با اندازه پارتیشن موردنظر
  • نوع پارتیشن و شیشه به کار رفته در آن بایستی براساس مدل کسب و کار و میزان تعامل افراد با هم انتخاب شود. به عنوان مثال در برخی از بیزینس‌ها، تعامل و ارتباط اعضای مختلف شرکت بسیار زیاد بوده و لازم است از پارتیشن‌های شیشه ای شفاف و مناسب استفاده شود. حال در برخی موارد این میزان تعامل کمتر بوده و افراد برای حفظ حریم خصوصی خود می‌توانند از انواع پارتیشن شیشه ای مات استفاده کنند.
  • شیشه‌های رنگی در افزایش نشاط محیط اداری تاثیر زیادی داشته و شیشه‌های مات و براق از ورود اشعه یووی به داخل جلوگیری می‌کنند. سعی کنید براساس ویژگی‌ها و کارکرد شیشه اقدام به خرید پارتیشن کنید.
  • به استانداردهای به کار رفته در ساخت پارتیشن دقت داشته باشید و از نحوه نصب آن آگاه شوید.
  • به سطح ایمنی پارتیشن دقت کنید.
  • طراحی پارتیشن نیز یکی از فاکتورهای مهمی است که برای بسیاری افراد اهمیت دارد. بنابراین محصولی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با محیط اداری دارد.
  • براساس بودجه در نظر گرفته شده اقدام به خرید پارتیشن کنید.

مطالعه بیشتر :  نصب پارتیشن شیشه ای به چه صورت انجام می شود ؟

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره

به برخی از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره در فضاهای داخلی می‌توان اشاره کرد:

1- زیبایی: پارتیشن‌های شیشه ای دو جداره دارای ظاهری شفاف و زیبا هستند و می‌توانند به طراحی داخلی فضا شیوه‌ای خاص و زیبا ببخشند.

2- جذابیت طراحی: به دلیل شفافیت پارتیشن شیشه ای دو جداره، می‌توان از طراحی‌های خلاقانه و نمایش آن در دو طرف پارتیشن استفاده کرد.

3- افزایش نوردهی: استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره، باعث افزایش نوردهی در داخل فضا می‌شود و فضای روشن و پر انرژی‌ای را به وجود می‌آورد.

4- صداگیری: پارتیشن‌های شیشه ای دو جداره می‌تواند به‌عنوان یک صداگیر نیز عمل کنند و با کاهش تداخلات صوتی، فضایی آرام و صمیمی را به وجود آورند.

5- سهولت در نظافت: پارتیشن‌های شیشه ای دو جداره به راحتی تمیز می‌شوند و برای نگهداری آنها به کاربردی و بدون نیاز به نگهداری و تعمیرات پیچیده می‌باشند.

انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه‌ای دوجداره از دو شیشه نازک تشکیل شده است که به همراه یک فضای هوایی در میان آن‌ها قرار گرفته است. این نوع پارتیشن در بسیاری از برنامه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله در فضاهای اداری، رستوران‌ها، هتل‌ها، بانک‌ها و غیره.

به عنوان مثال می‌توان به پارتیشن شیشه‌ای دو جداره با اتصال به کامل دیوار ثابت یا پارتیشن شیشه‌ای دو جداره با درب متحرک اشاره کرد. همچنین، پارتیشن شیشه‌ای دو جداره می‌تواند با برش‌های مختلف، طرح‌های مختلفی داشته باشد، مانند پارتیشن شیشه‌ای با روکش شیشه‌ای شفاف، ساتینه و یا حتی مات.

 در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت برای فضای مورد نظر خود داشتید، میتوانید با کارشناسان متخصص مجموعه یاشیل دُر تماس گرفته مشاورین ما آماده به پاسخگویی به شما هموطنان عزیز در این زمینه هستند.

تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره

پارتیشن شیشه‌ای تک جداره شامل یک لایه شیشه است که تنها یک فضای باز بین دو فضای جداگانه را فراهم می کند. این نوع پارتیشن شیشه‌ای معمولاً جهت تفکیک دو فضایی استفاده می‌شود که به دلیل کم بودن ضخامت، از لحاظ عملکردی به هم چسبیده و پایداری کمی دارند.

از طرفی، پارتیشن شیشه‌ای دوجداره دارای دو لایه شیشه متصل با یکدیگر بر روی یک فریم است.این نوع پارتیشن شیشه‌ای به دلیل داشتن دو لایه شیشه از مزایایی مانند عایق بودن در برابر صدا، گرما و سرما برخوردارست و همچنین برای استفاده در محیط های با شلوغی و استفاده ی طولانی مدت، پایداری بیشتری دارد.

پارتیشن شیشه ای اداری دو جداره
قیمت پارتیشن شیشه ای اداری دو جداره

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره (Double Glazed Glass Partition) بستگی به عوامل مختلفی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:
 
1. اندازه و ابعاد پارتیشن شیشه ای دوجداره: اندازه و ابعاد پارتیشن می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد، همچنین نوع دیوارهای شیشه‌ای و تعداد لایه‌های شیشه نیز بر این موضوع تأثیرگذار هستند.
 
2. نوع شیشه: نوع شیشه مورد استفاده، ضخامت و کیفیت آن نیز بر قیمت پارتیشن شیشه‌ای دوجداره تأثیرگذار است.
 
3. نوع فریم: نوع فریم یا قابی که برای پشتیبانی از شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ نوع و مقدار مواد استفاده شده در ساخت این فریم هم از عوامل مؤثر بر قیمت محصول است.
 
4. متریالی که برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای دو جداره استفاده شده: به‌طور کلی متریال استفاده شده در جزئیات ساخت طبقه بندی می‌شوند و سطح طراحی محصول نیز بر آن تأثیر دارد.
 
5. نوع و شرکت سازنده: نوع و شرکت سازنده نیز بر قیمت پارتیشن شیشه‌ای دوجداره تأثیرگذار بوده و معمولا محصولات سازندگان معروف و موثر‌تر گرانتر هستند.
 
6. تعداد سفارش: تعداد پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره سفارش داده شده نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.
 
با توجه به این موارد، امکان دقیق بیان قیمت پارتیشن شیشه‌ای دوجداره بدون داشتن جزئیات دقیق سفارش وجود ندارد برای استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان ما در یاشیل تماس حاصل فرمایید.

12 دیدگاه دربارهٔ «پارتیشن شیشه ای اداری دوجداره»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×