کرکره فوم دار

کرکره فوم دار

کرکره فوم دار یکی از انواع کرکره برقی است با این تفاوت که جنس تیغه آن متفاوت است. کرکره برقی فوم دار دو جداره از یک تیغه دو لایه تشکیل شده است. داخل ارسی کرکره فومی با فوم یا خمیر پلی یورتان پر شده است که به آن کرکره برقی دو جداره می گویند.

پیشنهاد مشاهده: انواع درب اتوماتیک

کرکره برقی فوم دار صدا و سرما را به محیط وارد نمی کند، همین امر باعث محبوبیت بسیار زیاد این نوع کرکره برقی شده است. دلیل دیگر استفاده از فوم در داخل ورق کرکره فوم دار این است که هنگام استفاده از شاتر یا ضربه زدن به آن، به هیچ وجه تیغه کرکره فوم را خم نشود. تیغه های کرکره برقی دو جداره فولادی فوم دار از نظر ظاهری، ظاهری مشابه تیغه های کرکره برقی آلومینیومی دارند.

از دستگاه رول فرم برای تولید تیغه های فوم استفاده می کنند. این تیغه ها مقاومت بسیار بالایی دارند. وزن کرکره فوم در هر متر مربع کمتر از ورق آلومینیومی است، از دیگر مزایای این ورق امکان استفاده در کارهای کوچک می باشد، همه اینها از دلایل محبوبیت این ورق ها می باشد.

معمولا هنگام ساخت این کرکره ها از رنگ پلی اورتان استفاده می کنند. این رنگ این ورق را در برابر گرما، سرما و نور خورشید بسیار مقاوم می کند؛ علاوه بر این ویژگی، وزن بسیار کم این کرکره بسیار مناسب است.

مزایای کرکره برقی فولادی

  • سبک است و به راحتی سوار و پیاده می شود. در نتیجه استهلاک کمتری دارید.
  • عایق صدا بوده و صدای بسیار کمی دارد.
  • از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.
  • استحکام و دوام بالایی دارد.
  • دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است که جلوه خاصی به نمای ساختمان می دهد.

نحوه نصب کرکره برقی فوم دار

نصب کرکره فوم دار کار ساده ای نیست و باید توسط متخصصین انجام شود زیرا کرکره برقی دارای اجزای پیچیده زیادی است. برای نصب کرکره می توانید از شرکت خریدار این کرکره و از کارشناسان آن گروه کمک بگیرید. تا هنگام کار با شاتر دچار مشکل نشوید و عمر کرکره کوتاه نشود.

انواع ورق فوم برای کرکره

کرکره های فومی بسیار ارزان و به دلیل وزن کم بسیار محبوب هستند. این کرکره ها مقرون به صرفه و از نظر کارایی منحصر به فرد هستند. در داخل این کرکره ها از تیغه استفاده می شود که در زیر انواع آن ها را به شما معرفی می کنیم.

تیغه گالوانیزه

ورق فوم گالوانیزه

این تیغه دارای ورق گالوانیزه است که با فوم پلی اورتان پوشانده شده است زیرا شکل خود را به خوبی حفظ می کند. این تیغه دو جداره بوده و عایق خوبی برای جلوگیری از آلودگی صوتی می باشد. برای تشخیص اصل بودن محصولات و گالوانیزه بودن کرکره می توان از آهنربا استفاده کرد.

ورق آلومینیوم فوم دار

در این تیغه نیز مانند ورق های گالوانیزه از پلی اورتان استفاده شده است. این ورق ها نیز دو جداره بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. ورق های آلومینیومی وزن بسیار کمی دارند و گزینه مناسبی برای استفاده در درب فروشگاه ها و پارکینگ ها هستند.

قیمت انواع ورق فوم برای کرکره

قیمت انواع ورق فوم کور به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل جنس ورق و وزن ورق می باشد. هرچه جنس تیغه ها مقاومت بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. به عنوان مثال، لت های آلومینیومی به دلیل وزن بیشتر از دو مدل ذکر شده، قیمت بیشتری نسبت به پلی کربنات و گالوانیزه دارند و کرکره های فولادی به دلیل وزن و ضخامت بیشتر، گرانتر از آلومینیوم برقی هستند.

تفاوت بین ورق فوم گالوانیزه و ورق فوم آلومینیومی چیست؟

  • ورق آلومینیوم سبکتر از ورق گالوانیزه است.
  • کیفیت ورق آلومینیوم از ورق گالوانیزه بهتر است.
  • قیمت آلومینیوم بالاتر از گالوانیزه است.

خرید کرکره فوم دار از یاشیل در

یاشیل در با بیش از 10 سال سابقه درخشان در تولید، نصب و اجرای انواع کرکره انوماتیک، کرکره صنعتی و انواع درب اتوماتیک، پارتیشن شیشه ای و نرده شیشه ای ، آماده همکاری با شما عزیزان می‎‌باشد. شما میتوانید برای خرید کرکره فوم دار و یا انواع کرکره با بهترین قیمت و کیفیت از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید و تجربه خوبی از خرید خود داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×