نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار

نرده شیشه ای اکسپوز ، فروش فوق العاده نرده شیشه ای

نرده شیشه ای اکسپوز با نام نرده شیشه ای روکار نیز شناخته می شود و همان طور که از نامش پیداست می توان بعد از اتمام کار سنگ کاری در کف ، اقدام به نصب نرده شیشه ای اکسپوز کرد.شیوه ی اجرایی نرده شیشه ای توکار و روکار یکسان می باشد و تفاوت آن ها در جایگذاری پروفیل های آلومینومی می باشد که در نوع دفنی در داخل زمین کار گذاشته می شود. از هندریل شیشه ای اکسپوز به عنوان حفاظ برای بالکن،دور استخر، راه پله، تراس و روف گاردن ها می توان استفاده کرد.

نرده شیشه ای اکسپوز چیست ؟

نرده شیشه‌ای اکسپوز از پایه های u شکلِ آلومینیومی که در فواصل ۱۵ تا ۲۵ سانتی‌متر در کف سازه نصب می‌شوند تشکیل شده است این پایه های یو شکل پنل های شیشه‌ای را نگه می‌دارند. سپس بعد از جایگذاری، پنل های شیشه در پایه‌های آلومینیومی،از گیره‌های نگهدارنده‌ای که در داخل این پایه‌ها قرار دارند استفاده می کنیم و جای شیشه‌ها را محکم می کنیم و پس از اطمینان از تراز کردن آن‌ها، یک ورق آلومینیوم بر روی این پایه‌ها قرار می دهیم تا در قسمت پایین، نرده شیشه‌ای به صورتِ یک نوارِ یک‌دست دیده‌شود.لازم به ذکر است که اگر حفاظ شیشه ای اکسپوز بر روی یک سطح ناصاف نصب گردد شیشه ها در یک راستا قرار نمی گیرند و از لحاظ ایستایی با مشکل روبه رو می شود هم چنین ظاهر خوبی نخواهد داشت

مراحل نصب نرده شیشه ای اکسپوز (روکار)


قراردادن پروفیل ها با فاصله ی مشخص روی سطح کار و سوراخ کاری و نصب آن ها
نصب قطعات نشیمن شیشه و قرار دادن شیشه در محل خود
تراز کردن و فیکس کردن پنل شیشه ها
نصب کاورهای دوطرف پروفیل و درپوش ها
صب هندریل یا دست انداز روی شیشه ها

نرده شیشه ای اکسپوز
نرده شیشه ای اکسپوز

ویژگی های نرده شیشه ای اکسپوز

  • استحکام و ایمنی به دلیل استفاده از شیشه سکوریت یا لمینت و استفاده از پروفیل مستحکم
  • تنوع زیاد در رنگ و مدل، متناسب با فضا و سلیقه افراد
  • مقاومت بالا در برابرِ نور خورشید، تغییرات دما و رطوبت
  • نصب سریع و آسان؛ بدون به تخریب، آهن کشی و …
  • ایجاد پارتیشن‌های زیبا و انتقال نورِ طبیعی در محیط
  • عدم ایجاد تغییراتی مانند ازدست‌دادن رنگ و شکل
  • افزایش چشم انداز دید در راه پله‌ها و بالکن‌ها
  • تمیز کردن آسان در صورت بوجود آمدن لک

بیشتر بدانید : انواع نرده شیشه ای همراه با قیمت آنها 

نرده شیشه‌ای اکسپوز یا روکار

به منظور ایجاد حفاظ دورتادور —، پرتگاه، تراس، بالکن، روف گاردن و … از این مدل نرده استفاده می‌گردد. همانطور که از اسم این مدل پیداست بعد از اتمام کف سازی و نصب سنگ، سرامیک و… نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته‌ای که در این روش حائز اهمیت است، تراز بودن و صاف بودن کف نهایی “فاینال” می‌باشد. در واقع جانپناه شیشه‌ای اکسپوز روی سطح ناصاف و ناتراز نصب نمی‌گردد و حتی اگر نرده نصب شود، شیشه‌ها در یک راستا قرار نمی‌گیرند و مشکلات عدیده‌ای از لحاظ ایستایی و زیبایی کار بوجود می‌آید.

متریال مورد استفاده در این سیستم آلومینیوم است. درواقع پروفیل‌های خاص آلومینیوم با دانسیته بالا بصورت اختصاصی تهیه و بروی کف تراز نصب می‌گردد.

در واقع بعد از نصب پروفیل‌های آلومینیوم در کف، براکت‌ها و کاورهای پروفیل نمای زیبایی به کار شما می‌دهد که قابلیت باز و بست کردن و امکان ایجاد در طرح و رنگ مختلف را دارا می‌باشند.

شیشه به کار رفته در نرده شیشه ای اکسپوز

شیشه‌های به کار رفته در این سیستم از نوع سکوریت، لمینت با ضخامت شانزده تا بیست میلی‌متر هستند. در حقیقت می‌توان از دولایه شیشه هشت میل یا دو لایه شیشه ده میلی‌متری استفاده کرد.

هندریل یا دستگیره‌ای که در این مدل از نرده‌ها استفاده می‌گردد متنوع است ولی به طور معمول از یوخپل استیل با گرید ۳۰۴ و ضخامت ۰٫۳ تا ۰٫۵ میلی‌متری استفاده می‌گردد. هم‌چنین، می‌توان از هندریل با طرحهای مختلف دایره‌ای، مربع و … استفاده کرد.

هندریل شیشه ای اکسپوز

وجود حفاظ برای فضاهایی که از زمین فاصله دارند امری ضروری می باشد،یکی از پرکاربردترین انواع نرده شیشه ای می توان به هندریل شیشه ای اکسپوز اشاره کرد که گزینه ی بسیار مناسبی برای بالکن،تراس و دور وید می باشد.جانپناه شیشه ای اکسپوز برای فضاهایی که سطح صافی دارند مناسب تر می باشد لذا استفاده از جانپناه شیشه ای اکسپوز برای راه پله ها،به خصوص از نوع گرد و قوسی مناسب نمی باشد چرا که هندریل شیشه ای اکسپوز دارای کاور می باشد و تنها در صورتی که راه پله دارای فلاور باکس باشد قابلیت اجرا دارد.

نزذه شیشه ای اکسپوز
نزذه شیشه ای اکسپوز

شیشه های مناسب نرده شیشه ای اکسپوز

ضخامت و نوع شیشه های مناسب برای پروفیل حفاظ شیشه ای روکار بر اساس نوع کاربری انتخاب می‌شود. با توجه به کاربرد نرده شیشه ای در پروژه امکان نصب شیشه سکوریت تک لایه با حداقل ضخامت 10یا 12 میلی متر برای محل های کم تردد و کم خطر، و یا از شیشه های لمینت که از دولایه شیشه سکوریت 6 یا 8 میلی متر و 1.5 میلی متر طلق PVB بین دو لایه شیشه تشکیل شده برای مکان هایی که به ایمنی بیشتری نیاز دارند(مانند تراس ها و یا مکان های پرتردد)، استفاده می‌شود. همچنین می توان از شیشه های مختلف مانند شیشه های رنگی و یا ال ای دی دار استفاده نمود.

مزایای حفاظ شیشه ای اکسپوز

نرده های شیشه ای بدون اینکه مانع دید شما بشود نمایی شفاف ارایه می دهد. و همچنین ملاحظات امنیتی سیستم نرده شیشه ای روکار تحت نظر استاندارد های بین المللی شناخته شده ی کیفیت می‌باشد. این استاندارد ها شامل تحمل نیروی ضربه ای جانبی 150 کیلوگرم بر مترمربع برای منازل مسکونی و 300 کیلوگرم بر مترمربع برا
ی محل های پر تردد و مجتمع های تجاری می باشد. که در طراحی و ساخت محصول کنترل گردیده و تاییده های لازم را دارا می باشند.

شرکت یاشیل در با ارائه قیمت منصفانه و رقابتی و کیفیتی متفاوت توانسته در طول دو دهه فعالیت خود رضایت 100 درصدی تمامی مشتریان خود کسب کند. یاشیل در علاوه بر اجرای انواع نرده های شیشه ای ، یراق آلات و اتصالات این نوع نرده های مدرن را تولید ، عرضه و همچنین به خارج از ایران نیز صادر می کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه اجرای نرده شیشه ای و همچنین خرید اتصالات و یراق آلات نرده شیشه ای با ما تماس بگیرید.

اجزای سیستم نرده شیشه ای روکار (اکسپوز)

پروفیل آلومینیومی که شیشه را نگه میدارد
یراق الات و اتصالات داخلی برای ثابت کردن شیشه
پیچ ها و رول بولت ها برای متصل نمودن به شیشه
کاور آلومینیومی برای پروفیل
درپوش های آلومینیومی برای اجرای نرده شیشه ای روکار
استفاده از پروفیل هندریل برای اجرای نرده شیشه ای روکار

فضاهای پیشنهادی نرده شیشه ای اکسپوز

برای محل هایی که از زمین فاصله دارند گذاشتن نرده و حفاظ امری لازم محسوب می شود و از پرمصرف ترین مدل های نرده شیشه ای می توان به نرده شیشه ای اکسپوز اشاره نمود که گزینه خوبی برای اطراف استخر راه پله ،بالکن، تراس و غیره می باشد. نرده شیشه ای اکسپوز برای محیط هایی که سطح صاف و یکدست دارند مناسب تر می باشد پس برای راه پله ها خیلی مناسب نیست.

قیمت نرده شیشه ای اکسپوز

قیمت و هزینه این مدل نرده هم به مواردی ملنند جنس پروفیل نگهدارنده نرده، مدل شیشه، ضخامت شیشه، ابعاد و اندازه شیشه، محل اجرا و نصب نرده، هزینه حمل و نقل و غیره بستگی دارد. شما مشتری عزیز میتوانید با تیم ما مشورت کرده و با بررسی همه جوانب تصمیم خود را برای خرید آنها قطعی نموده و از تجارب ارزشمند کارشناسان ما بهره برید و با خیال آسوده پروژه خود را به متخصصان ماهر ما بسپارید .

3 دیدگاه دربارهٔ «نرده شیشه ای اکسپوز ، فروش فوق العاده نرده شیشه ای»

  1. Thank you for some other informative web site.
    Where else may just I am getting that type of information written in such an ideal method?
    I have a undertaking that I’m just now working on, and I have been at the glance out for such
    info.

  2. Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and all.
    But think of if you added some great graphics or video clips to
    give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and
    clips, this website could definitely be one of the greatest
    in its field. Superb blog!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×