قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

طراحی، تولید و اجرای انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر اساس بالاترین استاندارد و با استفاده از بهترین تجهیزات درب برقی شیشه ای انجام می پذیرد. کیفیت بالای محصولات و قیمت درب اتوماتیک شیشه ای رقابتی، در کنار واحد سرویس و خدمات و تیم فتی مجرب، یاشیل در را به یکی از پیشتازان صنعت درب های اتوماتیک شیشه ای تبدیل نموده است.

فروش انواع درب اتوماتیک شیشه ای

اگر شما قصد خرید درب های اتوماتیک شیشه ای را دارید باید توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی برای خرید با مدل و انواع مختلف آن آشنا شوید زیرا هر مدل متناسب با یک نیاز طراحی شده است و هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند بنابراین در اینجا به صورت مختصر و خلاصه هر کدام از مدل‌ های درب اتوماتیک شیشه ای را برای شما توضیح می‌دهیم تا بتوانید از میان مدل های متفاوت مناسب ترین را انتخاب کنید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک تاشو (اتوبوسی)

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک کشویی اسلایدینگ

درب اتوماتیک اسلایدینگ شیشه ای به مدلی از درب برقی گفته می شود که لت های متحرک در آن به صورت ریلی باز و بسته می شود. سیستم مکانیکی این مدل درب اتوماتیک شیشه ای به گونه ای ساخته شده است که لت فریم و شیشه سکوریت به وسیله هنگر ها به ریل فوقانی سیستم درب خودکار متصل شده و به واسطه تسمه و انرژی تولیدی از الکترو موتور و فرمان برد الکترونیکی دستگاه به صورت کشویی باز و بسته می شود.درب های اتوماتیک sliding از پرمصرف ترین نوع درب های اتوماتیک نفر رو می باشد زیرا این درب های ریلی به علت حرکت افقی در یک خط فضای کمی را اشغال کرده و مناسب مکانهای شلوغ و پرتردد می باشد.درب اسلایدینگ می تواند هم به صورت فریم لس و هم فریم دار طراحی و اجرا شود.برای استعلام از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با ما در تماس باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان 

درب اتوماتیک شیشه ای گردان که به نام درب اتوماتیک شیشه ای چرخان نیز شناخته می شود، با شعار «همیشه باز-همیشه بسته» نقش موثری در کاهش هدر رفت انرژی ایفا می کند. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است بسیار کارآمد و مفید هستند. این درب ها با فرمت کاریِ همیشه باز بودن در عین همیشه بسته بودن، در افزایش امنیت و به حداقل رساندن میزان تلفات انرژی نقش موثری ایفا کرده و کار را برای عبور و مرور در اماکن پر رفت و آمدی مانند بانک ها بسیار ساده کرده است. درب اتوماتیک شیشه ای گردان از جمله اختراعات جالب توجه و تاثیر گذار در جامعه امروز بشری بوده است.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای
خرید درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک منحنی (Curve)

درب اتوماتیک منحنی که با نام‌های درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره، گرد و قوسی نیز شناخته می‌شود، با ظاهر مدرن و زیبای خود، در نمایش هرچه بزرگ تر و با شکوه تر ساختمان نقش موثری ایفا می‌کنند. درب اتوماتیک شیشه ای منحنی ظاهری بسیار زیبا مطابق با اصول معماری نمایش می‌دهد که در نگاه اول به وضوح مشخص است و عظمت را در فضای ورودی به بیننده القا می‌کند.

مدل های درب اتوماتیک کشویی منحنی
نیم گرد (۱۸۰ درجه)
تمام گرد (۳۶۰ درجه)
درب اتوماتیک منحنی را می‌توان به صورت تمام دایره اجرا کرد که در این حالت درب، فرم استوانه پیدا می‌کند. درب هایی که به شکل دایره کامل ساخته می‌شوند. شامل چهار لت ثابت و چهارلت متحرک می‌باشند که این مسئله میزان تبادل هوا و در نتیجه اتلاف انرژی را به کمترین حد ممکن می‌رساند.

همچنین می‌توان این درب‌ها را به صورت نیم دایره استفاده کرد، در این حالت قوس این نیم دایره می‌تواند به صورت محدب یا مقعر (به سمت داخل یا خارج ساختمان) باشد. درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره، می تواند دارای چهارلت باشد. دو قسمت از این چهارلت در طرفین ثابت هستند. دولت دیگر که در قسمت مرکزی قرار گرفته‌اند، با تشخیص زمان مناسب، از جای اصلی خود حرکت کرده و به چپ و راست جمع می‌شوند تا ورودی باز گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی از دیگر درب های اتوماتیک می باشد که قابلیت نصب بر روی درب های ساختمانی را دارند، این محصول به صورت یک لت و دو لت باز و بسته می شود و به کمک چشم الکترونیکی و یا دستگاه کارت خوان دستورات لازم را گرفته و اجراء می کند.برای استعلام از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با ما در تماس باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی یکی از مدرن ترین اجزای به کار رفته در ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری، تاثیر بالایی بر میزان امنیت محیط و همچنین کاهش مصرف انرژی دارد. تنوع بالا در این درب ها و عملکرد متفاوت هر یک و همچنین تفاوت هایی که در جنس هر یک وجود دارد باعث میشود تا سوالات و ابهاماتی در زمان انتخاب و خرید درب اتوماتیک وجود داشته باشد.

مطالعه بیشتر :  همه چیز در مورد درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

درب اتوماتیک­ تاشو نوعی از درب است که با تاشوها در بخش­های مشخصی از در یا به اصطلاح پنل­ها باز و بسته می­شود.با وجود این که اغلب درب­ اتوماتیک تاشو بیش از دو صفحه دارند به عنوان درب­ های دوبرابر نیز شناخته می­شوند. درب­ اتوماتیک فولدینگ  به عنوان تقسیم­ کننده داخلی یا خارجی اتاق می­توانند استفاده شوند. این­گونه درب­ها از مواد مختلفی ساخته شده­ اند. جنس بیشتر درب اتوماتیک فولدینگ  از لعاب است و پنل­ها دارای قاب­هایی از جنس چوب، آلومینیوم یا upvc هستند. این­گونه درب­ها می­توانند به صورت داخلی یا خارجی باز و بسته شوند. برخلاف درب­های معمولی با دیافراگم700-900 میلی­متر بیشتر درب­ اتوماتیک تاشو مدرن می­تواند تا چندین متر عرض داشته باشد و از این طریق است که دسترسی فیزیکی و بصری بین دو اتاق داخلی و یا یک اتاق داخلی را به میزان قابل توجهی افزایش می­دهد. برای استعلام از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با ما در تماس باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی نوعی از درب برقی می باشد که در آن لنگه های متحرک درب به یکطرف حرکت کرده و بر روی هم قرار می گیرند. در مکانیزم درب شیشه ای تلسکوپی برای هر لت ثابت دو لت متحرک نصب می گردد. لت متحرک دوم با سرعتی نصف لت متحرک اول حرکت کرده و دو لت متحرک بصورت کاملا هماهنگ بر روی لت ثابت قرار می گیرند. این مکانیزم حرکتی در درب اتوماتیک تلسکوپی جلوه ای زیبا و خاص به دربهای ورودی ساختمان می دهد.
معمولا از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی برای ورودی هایی استفاده می گردد که نیاز به بازشوندگی زیادی دارند. بطور مثال برای مراکز تجاری و اداری و اماکن عمومی که در آنها تعداد نفرات عبوری بسیار زیاد است مناسب می باشد. نوع مکانیزم بازشوندگی این نوع درب شیشه ای تلسکوپی باعث می گردد بازشوندگی درب اتوماتیک تمام تلسکوپی نسبت به انواع دیگر درب اتوماتیک کشویی 30 درصد افزایش یابد.

درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

نحوه عملکرد درب اتوماتیک شیشه­ ای 

در مدل‌هایی که دارای  سنسور  یا چشمی هستند، سنسور مادون قرمزی که بالای درب وجود دارد اشعه مادون قرمز را به سمت پایین درب ارسال می­کند. در حالت عادی که کسی نزدیک درب نیست، این امواج به سطح زمین رسیده و مقدار بسیار کمی از آن­ها به سمت سنسور بازتاب پیدا می­کنند، اما وقتی که شخصی نزدیک درب می­شود، امواج با او برخورد کرده و همانند این است که در فاصله کمی از سنسور، یک مانع قرار گرفته باشد.

در نتیجه امواج به درون سنسور بازتاب پیدا می‌کنند و اینگونه مشخص می­شود که کسی جلوی درب قرار دارد، در نتیجه دستور باز شدن درب به موتور داده می­شود. بعد از مدتی که دوباره چیزی برسر راه امواج قرار نداشته باشد، درب خودکار بسته خواهد شد.

نوع دیگری هم وجود دارد که پدال فشاری نام دارد. این پدال روی زمین نصب شده و زمانی که فردی روی آن قدم میگذارد، به خاطر وزن شخص، سنسور فعال شده و درب را باز می­کند. این مدل برای محیط‌هایی که دارای نویز و تداخل اشعه هستند بهتر و دقیق‌تر از سنسور مادون قرمز عمل می­کند.

همینکه درب به صورت خودکار باز و بسته می­شود بسیار مهم است و مشکلات زیادی را رفع خواهد نمود. در گذشته می­بایست درب محیط‌های شلوغ و پرتردد را باز می­گذاشتند و همین باعث می­شد آلودگی هوا و آلودگی صوتی به داخل محیط وارد شود. همچنین این موضوع در فصل گرما موجب گرم شدن محیط داخل و در فصل سرما موجب هدر رفتن گرما و سرد شدن محیط می­شد. این مشکلات با این نوع درب رفع شده است.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

نحوه عملکرد درب شیشه ای برقی اتوماتیک

درب شیشه‌ای برقی اتوماتیک از چندین قطعه و سیستم تشکیل شده است که با همکاری هم، در تولید حرکت درب نقش دارند. ابتدا درب شیشه‌ای با یک موتور برقی قدرت گرفته از یک منبع برقی مثل باتری، کنترلر راه اندازی شده و از طریق یک سیم برقی به موتور منتقل می شود. به کمک این موتور، یک دنده و یا بستری مرتبط با آن در حالت بسته فضایی در نظر گرفته شده و درب را به سمت باز یا بسته جابجا می کند.

همچنین، برای کنترل حرکت درب، یک سیستم سنسور نیز نصب شده است که با هدف شناسایی و کنترل حرکت درب به صورت اتوماتیک، در محل های مشخصی از درب قرار می گیرد. این سنسورها به تشخیص موقعیت، سرعت، توان و فشار درب کمک می کنند و با توجه به سیگنال های ارسالی به کنترلر، حرکت درب را محدود، تنظیم و کنترل می کنند.

بسته به نوع درب و نوع سیستم کنترلی، سیستم‌های دیگری نیز می‌توانند وجود داشته باشند. مثلاً در درب های شیشه‌ای برقی اتوماتیک، برای جلوگیری از برخورد درب با موانع یا افراد، سیستم‌های حسگر حضور نیز اضافه می شوند که می‌توانند حرکت درب را در صورت احساس حضور موانع، متوقف کنند.

موارد تاثیر گذار در قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

برخی از موارد تاثیر گذار در قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک شامل موارد زیر هستند:
– ابعاد و اندازه درب
– جنس و نوع شیشه و پروفیل درب
– نوع و برند موتور و سیستم اتوماسیون درب
– نوع و برند سیستم قفل و راه اندازی درب
– نیاز به مجوز و استانداردهای ایمنی
– هزینه نصب و نگهداری درب
– محل و کشور تولید درب، که می‌تواند تاثیر بزرگی در قیمت داشته باشد.

مزایای استفاده از درب شیشه ای برقی

درب شیشه‌ای برقی در برخی محیط‌های کاری و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع درب دارای مزایای زیر است:

1. سهولت در استفاده: استفاده از درب شیشه‌ای برقی سهولت بیشتری در باز و بسته کردن درب فراهم می‌کند.

2. زیبایی: درب‌های شیشه‌ای برقی دارای طراحی زیبا و مدرن هستند که می‌تواند به زیبایی دکوراسیون محیط کمک کند.

3. ایمنی: استفاده از درب شیشه‌ای برقی ایمنی بیشتری نسبت به درب‌های معمولی دارد. این درب‌ها با وجود دارا بودن قفل‌های مخصوص به راحتی قفل می‌شوند و از نفوذ افراد بیگانه جلوگیری می‌کنند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به چندین عامل وابسته است.

1. ابعاد درب: اندازه درب اتوماتیک شما قطعا بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. درب‌ هایی با ابعاد بزرگتر معمولاً گران‌ تر هستند.

2. جنس درب: جنس درب، یعنی نوع شیشه و فریم آن، نیز بر روی قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر می‌گذارد. درب‌ هایی با شیشه‌ های سکوریت و فریم‌ های استیل رنگی گران‌ تر هستند.

3. نوع درب: نوع درب اتوماتیک شما نیز المان دیگری است که بر روی قیمت آن تاثیر دارد. برخی از انواع درب‌های اتوماتیک که قیمت بالاتری دارند شامل درب‌های اتوماتیک کرو و درب‌های اتوماتیک گردان هستند.

4. نوع و کیفیت موتور: نوع موتور درب اتوماتیک شما همچنین می‌تواند قیمت درب اتوماتیک را اقزایش دهد . موتورهای قدرتمندتر معمولاً گران‌تر هستند.موتور درب اتوماتیک شیشه ای باید قدرت و سرعت مناسبی داشته باشد تا بتواند درب را به راحتی باز و بسته کند. همچنین موتور باید کم صدا و کم مصرف باشد.

5. متعلقات: متعلقاتی مانند سیستم‌های حفاظتی، راه‌اندازی از راه دور و سیستم‌های کنترل دسترسی نیز می‌توانند به قیمت درب اتوماتیک شما اضافه شوند.

6. نصب و نگهداری و خدمات پس از فروش: هزینه نصب و نگهداری درب اتوماتیک شما نیز باید در محاسبه قیمت در نظر گرفته شود. نصب درست و حرفه ای درب اتوماتیک شیشه ای بسیار مهم است تا عملکرد بهینه و طول عمر بالای آن را تضمین کند.

7- نوع و کیفیت شیشه: شیشه های مختلفی برای درب اتوماتیک استفاده می شود که بر اساس ضخامت، شفافیت، مقاومت و زیبایی قیمت متفاوتی دارند. شیشه های رنگی مثل مشکی، دودی قیمت بالاتری خواهند داشت
8- نوع و کیفیت سنسور: سنسور درب اتوماتیک شیشه ای باید حساس و دقیق باشد تا بتواند حضور افراد را تشخیص دهد و درب را به موقع باز و بسته کند.  

با توجه به این عوامل، قیمت درب برقی شیشه‌ای متغیر می باشد و نمی توان یک قیمت واحد را برای آن در نظر گرفت ما میتوانیم در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک کنیم کافی است با ما تماس حاصل فرمایید.

1 دیدگاه دربارهٔ «درب اتوماتیک شیشه ای»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×