بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

درب های قدیمی و سنتی به صورت دستی، باز و بسته می شدند و سبب تلف شدن وقت عابران بودند. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و در و پنجره، کم‌ کم درب های اتوماتیک، به مجموعه ی ساختمان ها اضافه شدند. این درب ها به صورت خودکار باز و بسته می شوند و همچنین استفاده از این درب های شیشه‌ای زیبایی بی نظیری را به کل مکان مورد نظر خواهد بخشید.حال بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای کدام است ؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

درب اتوماتیک چیست؟

دربهای اتوماتیک نوعی درب است که بدون دخالت دست و اعمال فشار و با حساسیت نسبت به حرکت و جنبش به وسیله موتور الکترونیکی و برد الکتریکی که همان مدار فرمان درب اتوماتیک می باشد باز و بسته می شود. سیستم درب هوشمند به دو صورت افقی و عمودی حرکت می کند. ولی معمولاً درب اتوماتیک شیشه ای به صورت افقی حرکت می کند. همچنین در برخی موارد انواع درب پارکینگی نیز وجود دارد که به شکل افقی حرکت می کند.

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای
بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

مارک های درب اتوماتیک شیشه ای

برند های زیادی به تولید قطعات و درب های خودکار شیشه‌ ایی می‌پردازد. برندهای مطرحی مانند: لابل، ‏sdl، یونیک، بارزانته، مک، تورمکس و… که در ادامه به بررسی چند نمونه از این درب ها می پردازیم.

درب اتوماتیک شیشه ای Ditec

از جمله برندهای مطرح در زمینه تولید درب اتوماتیک شیشه ای می توان به Ditec اشاره کرد که با بیش از ۴۰ سال تجربه از سال ۱۹۷۴ آغاز به کار کرد. این شرکت در طی سالیان متمادی با پیشرف تکنولوژی هم گام گردید و توانست خلاقیت را چاشنی کیفیت کرده و محصولات متنوعی را به بازار جهانی وارد کند. این برند ایتالیایی تولید « درب های با کیفیت اما مقرون به صرفه » را از جمله اهداف خود برای ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است. به همین علت با استفاده از دانش و فناوری های روز دنیا در جهت بهبود کیفیت محصولات گام برداشته است.

Ditec برندی است که درب اتوماتیک شیشه ای آن توسط شرکت یاشیل در ، وارد کشور می‌شود. بنابراین، شما با خیال راحت می‌توانید در رابطه با محصولات آن تحقیق کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

درب اتوماتیک یونیک

شرکت یونیک با جایگزینی موتور لنزه چین به جای موتور دانکر آلمان استفاده شده در درب یونیک توانسته یک محصول با کیفیت میان رده و مناسب برای ابعاد استاندارد با تردد بالا در به بازار معرفی کند.
موتورلنزه (یا کورماس ترکیه) به دلیل داشتن اینکودر های ME52 و RE20 امکان جایگزینی با موتور های دانکر در اکثر اپراتور های یونیک و لابل و بلانکو را دارا می باشد.مارک یونیک درب شیشه ای ساخت کشور آلمان است و موتور پرقدرتی را دارا می می باشد و به طبع مخصوص مکان های پرتردد است.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت برای فضای مورد نظر خود داشتید، میتوانید با کارشناسان متخصص مجموعه یاشیل در تماس گرفته مشاورین ما آماده به پاسخگویی به شما هموطنان عزیز در این زمینه هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای لابل Label

یک شرکت ایتالیایی در زمینه اتوماسیون درب که متخصصین این شرکت بر این باورند که هدف از وجود فناوری، ایجاد سهولت در زندگی بشر و ساده کردن زندگی اوست. به همین علت آنها انتخاب کرده‌اند که درب را برای شما باز و بسته کرده و سیستم های اتوماسیون دسترسی هوشمند را به ساده ترین شکل ممکن برای شما فراهم سازند. اما « ساده کردن زندگی » برای گروه صنعتی Label چه معنایی دارد؟ لابل، یک شرکت ایتالیایی می باشد که برندی مطرح در بین تولید کنندگان درب های شیشه ای اتوماتیک است. این برند در ایران محبوبیت بالایی دارد، همچنین درب های شیشه ایی مارک لابل ، از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار هستند.

ایمنی: تنظیم و تسهیل جریان ورود و خروج افراد.
دقت: درب های اتوماتیک برای دفاتر، مراکز عمومی، فروشگاه ها، بیمارستان ها و هر مکان دیگر کاملاَ ایده آل طراحی شده که بدون تماس دست عمل می‌کند.
احترام: سهولت در تردد افراد توان یاب و مسن با رفع موانع ساختمانی و معماری.
Lable یکی از برندهای محبوب در تولید درب شیشه ای است که محصولات آن در ایران نیز قابل سفارش و خرید هستند. این شرکت طیف گسترده ای از انواع درب اتوماتیک شیشه ای را با کیفیت و استحکام بالا تولید می‌کند که در کشور ما نیز با استقبال مشتریان روبرو می‌شود.

درب اتوماتیک شیشه ای بارزانته

این برند هم از مارک های ایتالیایی درب های شیشه ای است. برند بارزانته، در بین ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد و مورد استفاده می باشد‌.

مشاهده بیشتر : فروش فوق العاده درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای Bft

Bft در شهری کوچک در کشور ایتالیا آغاز به کار کرد که امروزه در بیش از ۱۲۰ کشور جهان شعبه و نمایندگی انحصاری دارد. این برند توانست یک سیستم اتوماسیون کارآمد در رابطه با درب ارائه دهد که همین امر روز به روز بر تعداد مشتریان آن افزود. صاحبان شرکت بر این باورند که با افتتاح شعبات مختلف در کشورهای گوناگون توانستند به درک جدیدی از جنبه های مختلف فرهنگی برسند و محصولات خود را مطابق با آن به بازار بین‌المللی عرضه کنند.

در ایران نیز به راحتی و با مراجعه به شرکت های مختلف می‌توان برند Bft را پیدا کرد و صاحبان این صنعت را به اهداف شان که « رضایت کامل مشتری» و «ارائه خدمات منطبق با فرهنگ هر کشور » است، روز به روز نزدیک‌تر کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای Dunker

از دیگر برندهایی که با گذشت بیش از 1 دهه فعالیت در ایران طرفداران خاص خود را دارد، برند آلمانی Dunker است. از محصولات این شرکت که محبوبیت خاصی دارد می‌توان به انواع موتور که برای درب های اتوماتیک تولید می‌شود، اشاره کرد. همانطور که می‌دانید موتور مهم ترین عضو از درب اتوماتیک است که شرکت دانکر توانسته در این مورد سطح کیفیت را نسبت به سایر رقبا کسب نماید. در تولید این محصول از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده که این امر سبب می‌گردد که تحمل درب هایی با وزن سنگین را داشته باشد و در مراکز تجاری و اداری بدون ایجاد مشکل امکان تردد بالا را فراهم آورد.

با توجه به قدمت و اصالت محصولات این برند، برخی افراد سودجو اقدام به عرضه محصولات تقلبی به بازار کرده‌اند که همین امر باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان شده است. برای اینکه در ایران با این مشکل مواجه نشوید بهتر است از شرکت های معتبر در زمینه واردات انواع درب شیشه ای اقدام به خرید و سفارش محصول نمایید.

همانطور که مشاهده کردید برندهای متخلفی در زمینه ساخت انواع درب شیشه ای وجود دارند که با استفاده از تجربه اطرافیان می‌توان بهترین انتخاب را داشت و در طولانی مدت آسایش و آرامش را برای اطرافیان فراهم کرد.

درب اتوماتیک Tormax

تورمکس TORMAX2301 یکی از مشهورترین برندهای جهان در طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای است. این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. علت این محبوبیت کیفیت بالا و قیمت معقول این سیستم درب اتوماتیک می باشد.تورمکس، درب اتوماتیک شیشه ای متعلق به کشور سوئیس است. این برند بسیار معروف بوده و قطعات آن با کیفیت می باشند و از سیستم های پر قدرتی برخوردار است. همین علتی است که اکثر در ساختمان های پر تردد، از آن از این برند استفاده می شود.
تورمکس سوئیس در مدلهای خود بهترین موتورها را به کار برده و سعی نموده با به کار بردن اجناس بسیار مرغوب ، عمر سیستم درب اتوماتیک خود را بالا ببرد.

مدل WINDRIVE-2201 یک مدل درب اتوماتیک کشویی می باشد که مصرف بسیار بالایی در انواع اماکن مانند بانکها ، ادارات پر تردد ، فرودگاهها ، سازمانهای خصوصی و دولتی دارد.
تورمکس وین درایو 2201 یک انتخاب عالی برای کسانی است که در مرحله اول به کیفیت فکرمی کنند نه به قیمت !

مشاهده بیشتر : نصب درب اتوماتیک به چه صورت است ؟

نکات مهم برای انتخاب بهترین برند درب شیشه ای اتوماتیک

زمانی که به دنبال انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای هستید لازم است تا حتماً معیارهایی را در نظر بگیرید. یکی از معیارهای مهم توجه به جنس و مواد به کار رفته در ساخت درب هاست که می تواند نشان دهنده میزان کیفیت و مرغوبیت آن باشد. مسئله دیگر که هنگام خرید باید به آن توجه کنید نحوه عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای است؛ زیرا عملکرد یک درب اتوماتیک بر اساس میزان مقاومت، نوع موتور و نحوه باز و بسته شدن لنگه های درب مشخص می شود. به طورکلی درب های اتوماتیک شیشه ای در سه نوع مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی موجود هستند. در نوع مکانیکی، چرخ دنده و گیربکس عملکرد درب را ممکن می سازند. در مدل هیدرولیکی، فشار روغن و مواد سیال و در مدل پنوماتیک، فشار گاز کار جا به جایی لنگه های درب را انجام می دهند. شما برای اطلاع دقیق از این معیارها می توانید با مشاورین گروه پارسونیک تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

تجهیزات درب اتوماتیک شیشه ای

یکی دیگر از معیار های انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای، تجهیزاتی است که در درب ها به کار می روند هر چه چقدر این تجهیزات بیشتر بوده مسلما برای درب شیشه ای امکانات بیشتری را فراهم می کند.

به طور کلی همه درب های اتوماتیک شیشه ای دارای قطعات ذکر شده در زیر می باشند اما این قطعات هر کدام اگر از بهترین نوع باشند باعث می شوند که درب تولید شده، بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای ، باشد. این قطعات عبارت است از:

برد الکتریکی
موتور الکتریکی
چشمی و یا حسگر
ریموت یا کنترل
فلاشر
تجهیزات امنیتی
چرخ دنده و گیر بکس
قفل مکانیکی و برقی درب اتوماتیک
و….

البته وسایل و تجهیزات نام برده شده از یک نوع درب تا نوعی دیگر متفاوت می باشد. درب های اتوماتیک شیشه ای انواع مختلفی دارند که می توان به درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک لولایی، درب اتوماتیک دو لنگه، درب اتوماتیک صنعتی، درب اتوماتیک زیر سقفی، درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک شیشه ای اشاره نمود.

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای با طول عمر بالا چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای از اقلام مختلفی تشکیل شده است یکی از مهمترین قطعات به کار رفته در اپراتور درب شیشه ای موتور آن است که بهترین برند موتور درب شیشه ای دانکر آلمان میباشد
بهترین اپراتور درب شیشه ای موجود در ایران را میتوان از برندهای رکورد سوئیس یونیک ایران پلاس ۲۴ نام برد

آیا برند های ایرانی اپراتور درب شیشه ای به اندازه برند های خارجی کیفیت دارند؟

در صورتی که از موتور دانکر و کنترل برد با کیفیت استفاده شود میتوان گفت کیفیتی نزدیک به اپراتورهای اروپایی را دارا میباشند

قیمت برندهای مختلف درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت تمام شده ی این درب ها، به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی چون:
۱_مدل درب شیشه های
۲_برند سازنده
۳_ نوع فریم درب
۴_ابعاد درب و میزان استفاده از شیشه
۵_نوع و جنس شیشه مورد استفاده در بدنه
۶_هزینه ی نصب و حمل و نقل
۷_ طراحی و رنگ شیشه ها

گروه صنعتی یاشیل دُر بهترین فروشنده درب اتوماتیک در تهران می باشد و بهترین تولید کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای و پارکینگی، نرده های شیشه ای و سایر محصولات شیشه سکوریتی می باشد
همچنین یاشیل دُر دارای نیرویی مجرب و متخصص است که از طراحی تا اجرای محصول مورد نظر شما را با گروهی از مهندسین ماهر که با ارائه توضیحات لازم و تخصصی شما را در انتخاب محصولی کارآمد هدایت می کنند.

محصولات  یاشیل دُر :

کابین دوش شیشه ای 

نرده شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

درب های اتوماتیک

یراق آلات درب اتوماتیک شیشه ای 

7 دیدگاه دربارهٔ «بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای»

  1. May I simply say what a comfort to discover someone that really knows what they are talking about on the internet. You actually realize how to bring an issue to light and make it important. More people must look at this and understand this side of the story. I cant believe you are not more popular since you surely have the gift.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×