درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی | نصب فوری

درب شیشه ای ریلی توسط ریل و بدون دخالت دست باز و بسته می شود که از شیشه ساخته شده است و نرده ای به آن متصل است و یکی از پر کاربرد ترین درب های بازار می باشد این مدل درب در ساختمان های تجاری و منازل ( بالکن ، حمام ، پنجره های عظیم ) کارایی بیشتری دارد. در این مقاله به مزایای استفاده از درب شیشه ای ریلی، انواع درب های شیشه ای نرده ای موجود و نحوه نصب این درب می پردازیم.

درب شیشه ای ریلی چیست؟

این درب ها به صورت افقی در راستای هم دیگر باز و بسته می شوند و دارای ویژگی هایی مانند ایجاد امنیت و ارایه راحتی و زیبایی ظاهری مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است .

درب شیشه ای ریلی
درب شیشه ای ریلی

انواع درب شیشه ای ریلی

انتخاب درب های شیشه ای با توجه به نوع کاربرد و نیاز شما به بهبود ظاهر و عملکرد محیط کمک میکند دو نوع اصلی درب های شیشه ای ریلی وجود دارد:

1. درب شیشه ای ریلی اتوماتیک

همانطور که از اسمش مشخص است این مدل درب ها با استفاده از مکانیزم اتوماتیک برای باز و بسته شدن درب استفاده می کنند و در مکان های پر ترددی مانند بیمارستان ها و بانک ها برای جلوگیری از صدا و هدر نرفتن انرژی و نفوذ آلودگی مورد استفاده قرار می گیرند لت های متحرک شیشه ای این نوع درب ها پشت پنل ثابت آن حرکت می کنند.

2. درب شیشه ای ریلی دستی

درب شیشه ای ریلی دستی مانند دربهای سنتی و به حالت دستی باز و بسته می شوند و به فضای کمتری برای باز و بسته شدن نیاز دارند به همین علت در مکان هایی که محدودیت فضا دارند مورد استفاده قرار می گیرند و درب شیشه ای ریلی از شیشه سکوریت ساخته شده اند و در سبک های مختلفی از جمله درب های تک و دوتایی وجود دارند.

ویژگی های درب شیشه ای ریلی

به دلیل این ویژگی هایی که در ذیل گفته شده است، درهای شیشه‌ ای ریلی به عنوان یک گزینه جذاب برای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ‌ها در نظر گرفته می ‌شوند.

نور پذیری و تهویه: با باز شدن درب های شیشه ای امکان نفوذ نور و تهویه بهتر فراهم می شود.

راحتی در استفاده: در مواردی که محیط پر تردد است و درب ها مکرر باز و بسته می شوند به علت افقی باز شدن این درب ها استفاده از آن راحت تر است.

انعطاف پذیری بیشتر: این درب ها به دلیل افقی باز شدن نیاز به فضای بیشتر ندارند و میتوان از آنها در فضاهای کمتر استفاده نمود.

طراحی و زیبایی: درب شیشه ای ریلی با طراحی روز و مدرن و متنوع امکان افزودن زیبایی را به محیط فرا
هم میکند.

راهبری آسان: این درب ها با راهبری مدرن و قابل تنظیم استفاده از آن را آسان میکند.

فروش درب شیشه ای ریلی
خرید درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی برای چه ورودی هایی مناسب هستند؟

این نوع درب ها برای ورودی هایی با عرض 6 متر طراحی شده اند برای انتخاب فریم درب شیشه ای ریلی اتوماتیک باید از فریم هایی در اندازه های 6 به 3 یا 6 به 10 سانت استفاده کنید درب شیشه‌ای ریلی بیشتر برای ورودی‌های اصلی مناسب هستند. این درب‌ها باعث افزایش نور درون فضای داخلی خانه می‌شوند و باعث ایجاد احساس فضای بازتر و بزرگ‌تر می‌شوند. همچنین، درب شیشه‌ای ریلی به دلیل دارا بودن طرح‌های زیبا و متنوع، می‌تواند مورد استفاده در ورودی‌های اصلی خانه‌های مدرن و ساحلی قرار گیرد. با این حال، باید دقت کرد که درب شیشه‌ای و ریلی در برابر ضربه قابل حفاظت نیستند و به دلیل اینکه شیشه قابل شکستن است، بیشتر برای محیط‌هایی با تردد کمتر مناسب هستند.

مزایای خرید درب شیشه ای اتوماتیک ریلی

1. امکان تنظیم حالت های کارکرد درب مانند حالت دائم باز بودن یا دائم بسته بودن ، فقط خروج یا فقط ورود

2. در مکان هایی که احتمال آتش سوزی است امکان اتصال به سیستم های حریق وجود دارد که در این مواقع سیستم به صورت خودکار درب را باز میکند و دیگر بسته نمی شود.

3. در درب اتوماتیک شیشه ای سیستم آنتی کرش وجود دارد به این معنی که اگر بین درب مانعی باشد پس از برخورد با مانع به درب فشار نمی آورد و عملکرد عکس پیدا می کند.

4. باتری پشتیان در این درب وجود داردکه در هنگام قطع برق هم درب باز و بسته شود.

5. این درب شیشه ای ریلی از شیشه ای سکئریت با ضخامت 10 میل بوده و بسیار مقاوم است .

بیشتر بدانید : فروش فوق العاده درب اتوماتیک 

درب شیشه ای ریلی حمام

درب شیشه‌ای ریلی برای حمام، دربی شیشه‌ای است که به وسیله‌ی ریل (قطعات فلزی) از بالا و پایین حمام نصب می‌شود. این درب معمولاً از شیشه‌ای شفاف یا مات ساخته شده است و برای جلوگیری از پاشیدن آب به بیرون حمام و نظافت و زیبایی حمام استفاده می‌شود. درب شیشه‌ای ریلی حمام، مانند درهای شیشه‌ای دیگر، به عنوان یک قطعه دکوراتیو برای بهبود ظاهر حمام و همچنین افزایش امنیت استفاده می‌شود.

قیمت درب شیشه ای ریلی
خرید درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی برقی

درب شیشه ای ریلی برقی دربی است که با استفاده از ریل های برقی و موتورهای الکتریکی، به صورت خودکار و با سرعتی قابل تنظیم باز و بسته می شود. این درها از مزیت هایی همچون فضای بیشتر برای حرکت، استفاده آسان، بدون نیاز به فشردن دسته و توانایی باز شدن درب در صورت برق نبودن برخوردارند. درب های شیشه ای ریلی برقی در مکان هایی مانند بیمارستان ها، هتل ها، فروشگاه ها، ساختمان های اداری و خانه های مسکونی استفاده می شوند.

درب شیشه ای ریلی ورودی ساختمان

درب شیشه‌ای ریلی ورودی ساختمان یک نوع درب ورودی است که دارای قاب و فریمی از جنس فلزی یا چوبی است که در داخل آن شیشه‌ای قرار دارد. این درب‌ها به دلیل زیبایی و شفافیت شیشه خود برای ورود به ساختمان‌های تجاری و مسکونی بسیار محبوب هستند. این درب‌ها به عنوان یک پوشش دهنده محافظ برای ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب های شیشه ای ریلی ورودی ساختمان به دلیل طراحی زیبا و مستحکم، انواع متفاوتی دارند و در انتخاب آن باید از نظر ظاهر و کیفیت مواد استفاده شده دقت شود.

قیمت درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی، با توجه به اندازه، جنس شیشه، جنس و نوع ریل، شمار درب‌ها و سایر مشخصات فنی می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. لذا برای ارائه یک تعریف قابل قبول در مورد قیمت درب شیشه ای ریلی، بهتر است با یکی از شرکت‌های تولید کننده درب شیشه‌ای تماس بگیرید و با ارایه مشخصات مورد نیاز خود، قیمت تقریبی را از آن‌ها بخواهید.

بهترین برند درب شیشه ای ریلی

بهترین برند درب شیشه ای ریلی اروپایی: سوئیس گزه آلمان، بیسام سوئد ، لابل ایتالیا

بهترین برند درب شیشه ای ریلی باز مشترک : بلانکو

بهترین برند درب شیشه ای ریلی ایرانی: موتور دانکر ، یونیک، کاور لابل ایتالیا

سخن پایانی

درب های ریلی دو مدل اصلی دارند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و یک گزینه عالی برای فضاهای مسکونی و تجاری هستند نصب درب شیشه ای ریلی مستلزم دقت است بنابراین برای نصب این درب نیاز به یک متخصص دارید که شرکت یاشیل در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

1 دیدگاه دربارهٔ «درب شیشه ای ریلی | نصب فوری»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×