انواع نرده شیشه ای کامپوننت

نرده شیشه ای کامپوننت

نرده شیشه ای کامپوننت که از شیشه و فلزات مختلف ساخته می‌شود و برای حفاظت و زیبایی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این نوع نرده‌ها به دلیل شفافیت و زیبایی شیشه، مناسب برای استفاده در محل‌های دارای منظر زیبا و چشمگیر هستند.

نرده شیشه ای معمولاً از پانل‌های شفاف شیشه، قطعات فلزی برای نصب و پایه‌های فلزی یا استنلس استیل برای نگهداری استفاده می‌شود. این نوع نرده به دلیل طراحی ساده و زیرساخت قوي، مناسب برای استفاده در سطوح بالا و پل ها، حفاظت از حيوانات خانگي يا حيوانات خارجي، حفاظت از كودكان كوچك يا كودكان خارجي، تقسيم فضاء هاي داخلي يك سالن يا يك فضاء باز با تقسيم كاملاً شفاف، جداسازي فضاء هائي كاملاً باز با تقسيم كاملاً شفاف مناسب هستند.

مطالعه بیشتر : انواع نرده شیشه ای به همراه لیست قیمت 

نرده شیشه ای کامپوننت چیست ؟

نرده شیشه‌ای کامپوننت یک سیستم نصب حفاظ شیشه‌ای است که با استفاده از قطعات کامپوننتی مختلف، شامل پایه نرده، فنرهای نرده، پایه‌های ثابت و قاب‌های شیشه‌ای، نرده‌ها را به زمینه ثابت نصب می‌کند. این سیستم شامل قطعاتی است که برای نصب آسان، تنظیم و جابجایی بین قسمت‌های مختلف شامل قسمت بالایی، میانی و پایینی نرده، طراحی شده‌اند. نرده شیشه‌ای کامپوننت برای استفاده در حفاظ شیشه‌ای در برنامه‌های راهبندی از جمله بالکن‌ها، پله‌ها و استخرها مناسب است.

فروش نرده شیشه ای کامپوننت
قیمت نرده شیشه ای کامپوننت

مزایای نرده شیشه ای کامپوننت

نرده شیشه ای کامپوننت به عنوان یکی از گزینه های جذاب و مدرن برای نرده های بالکن و پله ها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلایل زیر می تواند مزایایی داشته باشد:

1. زیبایی: نرده شیشه ای کامپوننت نظیر دیگر نرده ها، شما را محدود به الزامات نصب نشده و امکانات و قالب های مختلفی را برای این کار ارائه می دهد. بنابراین طرح های آن زیبا و مدرن هستند و برای محیط هایی که به دنبال طراحی مدرن و دوست داشتنی هستند ، فوق العاده اند.

2. ایمنی: نرده شیشه ای کامپوننت باعث رفع معضل وجود نقاط خطرناکی مانند فضای ابتدایی بین میله های نرده قدیمی‌ می شود. این نوع نرده بدون تولید نقاط ضعف و از پارچه‌های بالایی، امنیت بالایی را به ارمغان می آورد.

3. بازدید: یکی دیگر از مزایای استفاده از نرده شیشه ای، سبک سازی و طراحی می باشد، از بین جملات و ابزارهای مختلف برای دیدن و گسترش، استفاده شده است. اگر نرده های فلزی‌ یا ضعیف از استفاده این گزینه خودداری کنید، هیچ چیز مهمی را از دست نمی‌دهید و با جایگزینی آن‌ها با نرده شیشه ای، دید منظر جمعی را نیز بهبود می دهید.

4. مقاوم: شیشه ای کامپوننت وابسته به انتخاب شیشه مناسب بسیار مقاوم است و با توجه به شیوه تولید و نصب آن، نسبت به آب و هوا، خوردگی، رنگ پردازی و شرایط داخلی محیط، بسیار مقاوم است.

به طور کلی، استفاده از نرده شیشه ای کامپوننت به دلیل زیبایی، ایمنی، بازدید و مقاومت ، به عنوان یک گزینه جذاب و مدرن شناخته می شود.

خرید نرده شیشه ای کامپوننت
نرده شیشه ای کامپوننت

انواع نرده شیشه ای کامپوننت

نرده شیشه ای کامپوننت روکار

نرده شیشه ای کامپوننت روکار یک سیستم نصب شده روی شیشه برای ایجاد بار ثابت و ایمنی در فضاهای داخلی و خارجی بوده که باعث افزایش استحکام طرح شیشه ای می‌شود و از شکستن و شکستگی آن جلوگیری می‌کند. این نوع نرده شامل پایه‌هایی است که به شیشه نصب می‌شوند و با یکدیگر به راحتی اتصال دارند. این سیستم کاربرد بسیاری در فضاهای تجاری و مسکونی دارد، به عنوان مثال در راه پله ها، باشگاه‌ها، رستوران ها، مراکز خرید و غیره.

نرده شیشه ای کامپوننت توکار

نرده شیشه‌ای کامپوننت توکار، یک نوع نرده است که با استفاده از شیشه به عنوان پشتیبان برای بالا نگه داشتن میله‌های فولادی ساخته می‌شود. این نوع نرده به دلیل ظاهر زیبا، شفافیت و قابلیت تطبیق با سبک‌های طراحی مختلف، در طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، به دلیل مقاومت و سختی بالای شیشه در مقابل حرارت و خراشیدگی، نرده شیشه‌ای کامپوننت توکار نیز از دوام بالایی برخوردار است.

شرکت یاشیل در با ارائه قیمت منصفانه و رقابتی و کیفیتی متفاوت توانسته در طول دو دهه فعالیت خود رضایت 100 درصدی تمامی مشتریان خود کسب کند. یاشیل در علاوه بر اجرای انواع نرده های شیشه ای ، یراق آلات و اتصالات این نوع نرده های مدرن را تولید ، عرضه و همچنین به خارج از ایران نیز صادر می کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه اجرای نرده شیشه ای و همچنین خرید اتصالات و یراق آلات نرده شیشه ای با ما تماس بگیرید.

نحوه اجرای نرده شیشه‌ای کامپوننت

نرده شیشه‌ای کامپوننت، یک راهکار زیبا و مدرن برای ایجاد حفاظت و تزئین در محیط‌های داخلی و خارجی است. اجرای نرده شیشه‌ای کامپوننت معمولاً شامل مراحل زیر است:

طراحی: ابتدا باید طرح و طراحی نرده را انتخاب کنید. می‌توانید از مدل‌های آماده استفاده کنید یا یک طرح اختصاصی برای نرده‌تان ایجاد کنید.

اندازه‌گیری: برای تهیه نرده شیشه‌ای، نیاز به اندازه‌گیری دقیق از نقاط مورد نیاز دارید. این شامل اندازه‌گیری از ارتفاع پنجره یا بر Urباشد.

انتخاب مواد: برای ساخت نرده شیشه‌ای کامپوننت، نیاز به شیشه و قطعات متحرک مانند جوش‌ها و عملکردهای دیگر می‌باشد.

نصب قطعات: بعد از اندازه‌گیری و تهیه مواد، شروع به نصب قطعات می‌کنیم. این شامل نصب قاب‌ها، شیشه‌ها، جوش‌ها و سایر قطعات متحرک است. لازم است که در نصب مواد، دقت و حوصله لازم را داشته باشید تا نتیجه نهایی بهترین شکل را داشته باشد.

بهره‌برداری: پس از اجرای نرده شیشه‌ای کامپوننت، آن را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که صحیح و قابل استفاده است. همچنین، باید آن را با محافظت و نگهداری مناسب، تمیز نگه داشته و بهره‌برداری کنید.

مهمترین نکته در نصب نرده شیشه‌ای کامپوننت، رعایت ایمنی است. لازم است از وسایل حفاظتی مثل کلاه ایمنی، کفش ایمنی و دستکش استفاده کنید و در هنگام نصب، دقت و دقت لازم را داشته باشید.

کاربرد نرده شیشه ای کامپوننت

نرده شیشه‌ای کامپوننت، نوعی نرده است که از قطعات فلزی و شیشه ساخته می‌شود و در برخی محیط‌ها و بناها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی این نرده‌ها در طراحی بالکن‌ها، پله‌ها، استخرها و جان‌پناه‌ها است. نرده شیشه‌ای کامپوننت، با استفاده از شیشه شفاف و قطعات فلزی، طراحی شدیدیت و شفافیت بیشتری به محیط‌ها اضافه می‌کند.

هندریل شیشه ای کامپوننت چیست؟

هندریل شیشه ای کامپوننت، نوعی هندریل است که شامل قطعات ویراق آلات فلزی و شیشه می‌باشد. این نوع هندریل با استفاده از قطعات فلزی و شیشه ساخته می‌شود و از طراحی شفافیت و شیشه برای ایجاد یک حاجب استفاده می‌کند. هندریل شیشه ای کامپوننت عموماً در محیط‌هایی مانند بالکن، پله‌ها، استخرها و جان‌پناه‌ها استفاده می‌شود.

قیمت نرده شیشه ای کامپوننت

بستگی به اندازه و ضخامت ، نوع شیشه ای مورد استفاده ، محل نصب دارد و همچنین محل خرید و استفاده شما از آن. برای دقیق تر بودن، می‌توانید با ارائه اطلاعات بیشتر درباره نحوه طراحی، اندازه و محل نصب نرده شیشه ای کامپوننت، با مشاوران ما در یاشیل مشورت کنید تا بتوانند به شما تخمین قیمت دقیق تری بدهند و انتخاب بهتری را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×